Hopup

Thijs37

Member
5 okt 2023
12
0
Trophies
1
Ik wil dit voor mijn m4 koppen aleen mijn vraag is nu is hij al voor ge monteert zo dat ik aleen nog een hopup rubber er in hoeft te doen en zo dat hij dan meteen in de m4 kan en zijn dan de rest van die spullen die je er bij krijgt extra om te veranderen naar je smaak ik heb dit nog nooit gedaan van daar de vraag het gaat over deeze hopup zie foto
Met vriendelijke groetjes thijs
Screenshot_20231014_222234_Samsung Internet.jpg
 
Ik persoonlijk zou een pro win kopen stuk goedkoper en ook een goeden hop up. Maar antwoord op je vraag voor zover ik weet krijg je alles bij een maxx hop up, en heb je alleen een bucking (rubber) nodig en je zal alleen de nub die je wil gebruiken er in moeten zetten
 
Oke dacht dat die er al in zat dus die moet er nog in wel een ge stoei om de loop weer terug te krijgen als de hopup er in zit ik ga woensdag naar de club daar krijg ik hulp dus laat het nu even voor wat het is dan kunnen hun het even naar kijkkennof ik het goed gedaan heb Dankje wel voor je antwoord groetjes thijs
 
Dus ik heb nu aleen de nieuwe hop up rubber er bij in gedaan en met de hopup zelf nix dacht
IMG-20231014-WA0036.jpeg
dat er al een nub in zat om dat ik op internet zag dat je er 3 bij kreeg waar van ik dacht de 3e zit er al in