HPA verboden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter RottenVampyr
  • Startdatum Startdatum
R

RottenVampyr

Hallo

Ik wil mijn predator om gaan bouwen naar HPA en vroeg me af of er in NL al velden zijn waar HPA verboden is.
Zo ja welke velden zijn dat?

Naja omdat steeds meer mensen gaan zeuren om HPA spelers die overshooten (wat ook een tering streek is). maar goed om te weten.

Er is wel een veld of 2 geweest welke 300 fps hanteerde voor hpa (indoor), maar laatste keer dat we er waren was het weer 360 fps

• Leuk
Waarderingen: Jan
Nadeel is dat sommige misbruik maken van hpa door bij. Joule creep. Maar het is je vast niet ontgaan dat de NABV hier mee bezig is. Ook enkele hpa spelers spelen niet eerlijk. Dus alle hpa spelers zijn joule creep ende cheaters. Als je daar tegen kan om dat telkens te horen? Dan gewoon doen. Ik heb 2 gbb's op hpa en de 3e is onderweg omdat ik dat geneuzel met aeg maar niks vind.

Haha ik heb heel het verhaal idd gehoord van de NABV en terecht ook. En cheater en joule creeper genoemd worden is in mijn ogen een duidelijke indicatie van de persoon die het tegen me zal zeggen xD

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
hmmm en de specna tjes waar er bij wijze van spreken in iedere woonkamer 1 van staat en waarbij je de veer ff swapt in luttle seconden? ook maar verbieden dan?
Of zeg ik nu iets raars

Elke speler die op die manier cheat field ban voor een jaar...soort hooligan weto_Oo_Oo_O

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
hmmm en de specna tjes waar er bij wijze van spreken in iedere woonkamer 1 van staat en waarbij je de veer ff swapt in luttle seconden? ook maar verbieden dan?
Of zeg ik nu iets raars

Elke speler die op die manier cheat field ban voor een jaar...soort hooligan weto_Oo_Oo_O

Not really, gezien maar een paar SAEC zijn en zelfs daarbij merk je het echt wel als iemand met een halve replica in zijn handen staat. HPA heeft gewoon een negatief beeld doordat er mensen zijn die niet eerlijk er mee om kunnen gaan. Voor de rest is er niks mis mee. Met de nieuwe regels zullen we hoogst waarschijnlijk ook minder er over horen gezien men niet meer kan klagen over dat er misbruik wordt gemaakt van JC.