Ik weet geen precieze prijzen, maar ik geloof dat hij er max €100,- voor kwijt was. Is een beetje afhankelijk welke onderdelen je gebruikt, namelijk.Oke duidelijk, wat kost zo'n upgrade ongeveer?
Ik weet geen precieze prijzen, maar ik geloof dat hij er max €100,- voor kwijt was. Is een beetje afhankelijk welke onderdelen je gebruikt, namelijk.Oke duidelijk, wat kost zo'n upgrade ongeveer?
Oke duidelijk, zou je zelf voor een predator gaan? Of toch een goedkopere polymeer variant?
Specna heb ik inderdaad ook goede verhalen van gelezen, zitten er nog echt verschillen tussen g&g en specna?
Hey Rebel,Ligt echt 100% aan je budget , als je het kan dan is het niet verkeerd maar als je een ander model van de CM lijn mooier vind moet je die gewoon nemen.
Hey Wijnand, thanks voor je reactie.G&G wordt voornamelijk gemaakt van hoogwaardig polymeer. Dus plastic gevoelsmatig. De externals dan he . Bij Specna zijn de meeste modellen full metal. Dus stukje zwaarder.
Dat zijn eigenlijk de verschillen wel. Buiten dat Specna veel meer modellen heeft die allemaal maar klein beetje verschillen qua looks. Ik heb een Specna SA-H05 en tja dik tevreden over. Recentelijk ook 2de hands een G&P Warhammer aangeschaft en ja uhhhh verschil is wel merkbaar . Maar goed zit ook kleine €250,- verschil in qua aankoopprijs (nieuwwaarde).
Maar zowel G&G als Specna zijn goede opties om mee te beginnen zeker als je niet al te veel wil kwijt zijn aan je replica.
Waar moet je op letten bij aankoop van de accu's ? Lees dat lipo's het beste zijn?
Oke duidelijk.
Thanks mannen
Mocht ik nog tegen wat dingen aanlopen zal ik het hier weer vragen.
Thanks