hulp gezocht!

asg armalite m15 full metal

• goed

Stemmen: 0 0,0%
  • slecht

Stemmen: 3 100,0%

• Totaal aantal stemmers
    3

mathijs

Member
2 okt 2019
8
2
Trophies
3
ik wil de ASG ARMALITE M15 BLACK ASSAULT PACK FM gaan kopen bij shogun.

weet iemand hoeveel fps deze schiet. er staat 280 maar op andere websites staat 360. en wil daar natuurlijk net iets onder gaan zitten om altijd uit te komen op het veld.

De asg armalite serie wordt gemaakt door classic army, dat is niet slecht maar je van het is het ook niet.
Een vergelijk tussen de opgegeven fps en joule waarde doet me vermoeden dat er getest is met 0.30gr bb's (andere sites geven vermoedelijk de waardes met 0.20). Een telefoontje naar shogun zou dat kunnen verduidelijken.

• Leuk
Waarderingen: mathijs
De asg armalite serie wordt gemaakt door classic army, dat is niet slecht maar je van het is het ook niet.
Een vergelijk tussen de opgegeven fps en joule waarde doet me vermoeden dat er getest is met 0.30gr bb's (andere sites geven vermoedelijk de waardes met 0.20). Een telefoontje naar shogun zou dat kunnen verduidelijken.

ben langs shogun geweest. en heb opheldering ontvangen. thnx voor je bericht

• Leuk
Waarderingen: Oddball
G&G Wild Hog is wellicht ook een leuke replica om te overwegen. Ik hoor er veel goede verhalen over sinds de de oude mosfets zijn vervangen.

• Leuk
Waarderingen: mathijs
G&G Wild Hog is wellicht ook een leuke replica om te overwegen. Ik hoor er veel goede verhalen over sinds de de oude mosfets zijn vervangen.

thnx voor je reactie. heb ik naar gekeken. maar vind het ontwerp niet bij me passen.