Hallo,
Ik heb sinds enkele maanden een SDIK kit van Mancraft in mijn MB05.
Nu was het probleem dat deze bij het laden direct de co2 cartridge leeg blies.
Na wat contact met de leverancier deze opgestuurd en terug krijgen gestuurd.
Enkel zaken waren niet goed gemonteerd, Nu heb ik hem weer terug en weer in mijn MB05 gezet.
Echter wederom hetzelfde probleem. Ik wil de L96 laden en hij blaast de hele cartridge leeg.
Ik heb hem geïnstalleerd volgens het installatie filmpje van mancraft zelf. Ik zou niet weten waar het fout gaat.
De Regulator werkt naar behoren. Als ik kijk wat hij doet doet hij het volgende.
1. Ik draai de regulator open (Geen probleem)
2. Ik laad de L96 en zie dat mijn nozzle uit de hopup chamber komt. Zo snel hij deze uitkomt blaast hij het co2
magazijn leeg.
3. zo snel ik hem vlug terug duw en de nozzle komt weer binnen de hopup chamber stopt hij met leeglopen.
Ik zou zelf denken dat hij verder naar achter gaat als dat de bedoeling is.
Wie kan mij antwoord geven op mijn probleem.
Alvast bedankt.
Andy
Ik heb sinds enkele maanden een SDIK kit van Mancraft in mijn MB05.
Nu was het probleem dat deze bij het laden direct de co2 cartridge leeg blies.
Na wat contact met de leverancier deze opgestuurd en terug krijgen gestuurd.
Enkel zaken waren niet goed gemonteerd, Nu heb ik hem weer terug en weer in mijn MB05 gezet.
Echter wederom hetzelfde probleem. Ik wil de L96 laden en hij blaast de hele cartridge leeg.
Ik heb hem geïnstalleerd volgens het installatie filmpje van mancraft zelf. Ik zou niet weten waar het fout gaat.
De Regulator werkt naar behoren. Als ik kijk wat hij doet doet hij het volgende.
1. Ik draai de regulator open (Geen probleem)
2. Ik laad de L96 en zie dat mijn nozzle uit de hopup chamber komt. Zo snel hij deze uitkomt blaast hij het co2
magazijn leeg.
3. zo snel ik hem vlug terug duw en de nozzle komt weer binnen de hopup chamber stopt hij met leeglopen.
Ik zou zelf denken dat hij verder naar achter gaat als dat de bedoeling is.
Wie kan mij antwoord geven op mijn probleem.
Alvast bedankt.
Andy