Hy there

Asmoday

New Member
3 apr 2015
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,


Roy hier, 25 jaar oud. Ik kom uit de buurt van Rotterdam.


Ik heb 0,0 ervaring met airsoft en wil hier verandering in aanbrengen. Dit is 1 van de 2 sites waar ik een account heb gemaakt om mezelf wat meer te verdiepen in de wondere wereld van airsoft. Hopelijk kan ik me lekker inlezen in de topics hier, en stel ik niet teveel noob vragen waar de veteranen onder ons van gaan zuchten.


Groetjes,


Roy
 
 


Oeh dat klinkt erg tof! Dat is in Lelystad toch? Heb helaas zelf geen vervoer maar misschien gaat mn maatje er wel heen. 


Ik ga verder het forum eens nalezen. Ik kom zoveel afkortingen tegen die ik nog niet snap :p    


Thx for the welcome iig 


 


 


 
 
Ook welkom van mij! Ik ben ook nog een compleet groentje als het aankomt op de Airsoft evenementen ;)


Groet,


Strelok
 
Welkom op dit forum @Asmoday,


Wat betreft die vragen van je, is geen probleem hier.


Er zijn, naar mijn beleving, altijd wel mensen hier die je maar wat graag willen helpen waar nodig.


veel plezier met deze nobele sport en wie weet tot ooit op het veld.
 
Welkom op dit forum @Asmoday,


Wat betreft die vragen van je, is geen probleem hier.


Er zijn, naar mijn beleving, altijd wel mensen hier die je maar wat graag willen helpen waar nodig.


veel plezier met deze nobele sport en wie weet tot ooit op het veld.

 


Heel erg bedankt :)


Ik ben nog orienterende maar ik kan steeds beter alles onderscheiden en begrijpen. Ik zie wel iets in een dmr. Dus ben nu daar info aan t zoeken. Verder ben ik op zoek naar wat nu zon beetje de beste merken zijn qua kwaliteit. Geen zin om een plastic ding te kopen wat niet tegen een stootje kan :p
 
Welkom! :D 


Zuchtende "veteranen" omdat je noob vragen stelt zal je hier niet vinden. We helpen juist graag iedereen op weg. Zoals MandersPaul ook al aangeeft ^_^ 


DMR is als beginner goed mogelijk, maar realiseer je je wel dat je dan voor de veiligheid een vertraging in moet bouwen. Singly only schieten is niet genoeg voor de meeste velden. Er moet dan een 2 seconden vertraging in zitten voordat je weer mag schieten. 
 
Thx Jan! Ik zal dan zeker niet twijfelen met vragen stellen. Die twee seconden regel is wel erg jammer om te horen. Misschien dan toch maar eerst wennen met een gewone aeg/gbb en later overstappen naar een kwalitatieve sniper. 
 
 Misschien dan toch maar eerst wennen met een gewone aeg/gbb en later overstappen naar een kwalitatieve sniper. 

Dat is wel aan te raden. Zoals Jan al zegt, eisen sommige velden een vertraging, en zo zijn er ook velden die de hele DMR klasse niet toe staan..  Zeker CQB velden zul je dan moeten missen..


Vergeet ook niet, dat er bij een DMR-replica vaak ook een verplichte side-arm verwacht wordt.
 
En ik dacht te lezen dat je twijfelt tussen een AEG en een GBB. Vaak wordt aangeraden om met een AEG te beginnen omdat deze minder storingsgevoelig is en onderhouds vriendelijker dan een GBB. En je bent meer afhankelijk van warmer weer met een GBB. Wel heeft een GBB vaak een (in vergelijking met real steel lichte) kick wat zeker bijdraagt in de ervaring.
 
Welkom roy,


Airsoft is een sport met vele bijzondere en ongewone dingen die je nou eenmaal nergens anders tegenkomt en dus moet ontdekken en dus ook moet vragen!


Het lijkt namelijk voor geen meter op andere sporten en dat maakt het letterlijk een fantastische sport.


hopelijk tot op het veld!


grtzzzz