Iaps team

Martinvb

Member
28 mrt 2025
8
3
Hallo.
Ik zou graag een nieuw IAPS team willen starten of me aansluiten bij een al bestaand team.

We zouden kunnen trainen in het NAC
Ik ben daar geregeld te vinden.
Ik zelf kom uit Noord Holland.

Hoi,

Je kunt, als je bij een bestaand IAPS Team wil aansluiten, het beste eens kijken bij bijvoorbeeld een competitie-wedstrijd in het NABV of eens vragen bij het NABV of zij nog IAPS Team kennen. Je kunt de competitiedagen vinden bij de evenmentenpagina van het NABV en dan filteren op IAPS, of via Shoot 'n Score it.

Je zult op internet niet heel veel info vinden over teams, ben ik bang. IAPS is namelijk niet zo groot als bijvoorbeeld het skirmen in airsoft.

Hier in Limburg ook 0 mogelijkheden wbt IAPS.
Ik ben al aan het informeren bij de NABV wat de mogelijkheden zijn om het zelf op te gaan zetten

Misschien kan je me op de hoogte houden van jouw vorderingen.
Dan kan ik kijken of dit voor mij in Noord-Holland ook mogelijk is.
Waar ik woon in Assendelft is al een airsoft veld/vereniging, maar bij mij weten doen ze niet aan IAPS.
Ik wil er wel eens gaan kijken, eens zien of ik een skirm aan kan met mijn gebreken😫

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
Ik ervaar hier een skirm fysiek pittiger als een dag IAPS, maar een volle dag IAPS is in competitie verband ook best pittig.

Al is de IAPS vermoeidheid vaak meer iets in je hoofd dan echt fysiek. Stage voorbereiden, plan van aanpak, waar staan de targets, magazijnen goed gevuld etc...

Succes met het opzetten en organiseren van een IAPS-team, mocht dat het gaan worden, dan.

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
Ik zal fysiek ook moeten gaan trainen.
Heb een tijdje geleden een aantal chemokuren gehad , dus ben daar nog steeds bezig van te herstellen in hoeverre dat gaat.
Maar mee willen doen aan een skirm is een goed doel om nu eens echt bezig te gaan met mijn conditie.
Heb vroeger altijd gesport dus heb een goede ondergrond.
De spullen heb ik al ,dus daar ligt het niet aan😁

• Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie
Wat een heftig verhaal Martin, maar als ik je goed begrijp gaat het nu wel weer wat beter met je, succes met verder herstel !

Zodra ik reactie heb vanuit de NABV, laat ik dat hier zeker weten.

• Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie