ICS cxp-16 l s1 Demper eet BBs

Gewitwel

Well-Known Member
23 mrt 2017
114
45
Trophies
10
Hey,

Aflegopen weekend voor het eerst mijn nieuwe ICS gebruikt en daar zit een demper bij:
2017-03-27 12_42_07-ICS CXP-16 L S1 Black.png
Maar als ik mijn replica op full auto gebruik lijkt het er heel erg op dat dan de BBs blijven hangen. Vooral omdat ik als ik mijn replica naar voren houdt er een aantal uitvallen. Plus thuis heb ik hem uit elkaar gehaald en zaten er allerlei stukjes BB in.

Ook zonder demper gebruikt en dan geen problemen.

Waaraan zou dit kunnen liggen?

Staat je hopup misschien heeel erg verkeerd afgesteld dat de bb's gelijk bij het verlaten van de loop zo erg naar een bepaalde kant afbuigen dat ze tegen de binnenkant van de demper kapot springen?

• Leuk
Waarderingen: Gewitwel
Dacht ik ook aan, maar heb dit gisteren thuis getest, en zonder demper "lijken" de BBs niet al vroeg te klimmen of te dalen.

Maar ga van de week alles nog een keer doorlopen en testen, dus hoop dan het probleem gevonden te hebben.

ik heb het zelf ook een keer gehad met een demper, was ongeveer 15cm lang, daar versplinterde ook de bb's al in de demper, maar ik heb er nooit een oorzaak voor kunnen vinden. En bij het schieten zonder demper was er ook totaal geen probleem....

The mystery continues..... :D

Rubberen buis binnenin zat niet goed waardoor hij versmalde als de demper gemonteerd werdt...