Ics m4 upgrade

Svg

Member
8 dec 2018
24
0
Trophies
2
Hallo,

Ik heb een ICS cxp hog tubular en ik zou graag wat upgrades uitvoeren aan mijn upper-gearbox.

Er zit al een upgraded piston in maar zou graag de cilinderhead en pistonhead willen vervangen.

Ook lijkt er wat airleak te zijn tussen de cylinder en piston.

Iemand tips voor een goede upgrade?
 
Weet je zeker dat de air leak tussen piston en cylinder zit? Meestal is de seal hier tussen wel goed bij ICS.
Ik zou ook de nozzle niet vergeten dat is meestal de grootste boosdoener tov de andere 2. Let er op dat ICS ook geen standaard M4 lengte nozzle gebruikt. De volgende merken zijn wel nice: SHS, ZCI, Lonex en Airsoftparts.cz (maakt hele mooie parts, niet pro).
 
Weet je zeker dat de air leak tussen piston en cylinder zit? Meestal is de seal hier tussen wel goed bij ICS.
Ik zou ook de nozzle niet vergeten dat is meestal de grootste boosdoener tov de andere 2. Let er op dat ICS ook geen standaard M4 lengte nozzle gebruikt. De volgende merken zijn wel nice: SHS, ZCI, Lonex en Airsoftparts.cz (maakt hele mooie parts, niet pro).
Dat is inderdaad ook nog een optie.
Als ik de nozzle dichthoudt en dan de piston in de cylinder druk dan is er weinig tegendruk.

Zou ik er dan een andere nozzle op moeten zetten?
 
Dan zou je een andere nozzle moeten gebruiken, maar goed je moet het natuurlijk ook zonder testen om alle lekken te vinden en let erop test het met de nozzle naar voren, oftewel zoals het in de realiteit tijdens het schieten ook is.
 
Dan zou je een andere nozzle moeten gebruiken, maar goed je moet het natuurlijk ook zonder testen om alle lekken te vinden en let erop test het met de nozzle naar voren, oftewel zoals het in de realiteit tijdens het schieten ook is.
Jaa precies, ga ik dat ook nog even testen!
 
De cylinder in een ics gearbox is niet oversized toch?