Mede airsofters!
Gister weer een heerlijke skirm gehad bij RSL Assendelft!
Ik merk dat ik range te kort kom,
heb de hop-up nu perfect afgesteld en ik schat ongeveer in dat deze straight 30 meter-35 meter schiet en dan is het over...
Nou mijn vraag aan jullie:
Hoe vergroot ik mijn range? andere inner-barrel?, andere hop-up?, andere piston? zegt u het maar
Graag hoor ik van jullie

Gister weer een heerlijke skirm gehad bij RSL Assendelft!
Ik merk dat ik range te kort kom,
heb de hop-up nu perfect afgesteld en ik schat ongeveer in dat deze straight 30 meter-35 meter schiet en dan is het over...

Nou mijn vraag aan jullie:
Hoe vergroot ik mijn range? andere inner-barrel?, andere hop-up?, andere piston? zegt u het maar

Graag hoor ik van jullie

Dat klinkt interessant, heb je meer informatie betreft benodigdheden? zoals nieuwe barrel bucking? is dit een complete set?
Dat klinkt interessant, heb je meer informatie betreft benodigdheden? zoals nieuwe barrel bucking? is dit een complete set? . Je moet alleen dus de hop up arm aanpassen om het te laten werken, de hop up chamber zelf kan je niet veranderen van de ICS Par vanwege hun eigen design. Als je de Tru-hop bucking en nub koopt krijg je dus een bucking en nub, die installeer je op één barrel en in je hop up chamber en dan is je set weer klaar. Weet niet hoe ik het anders moet uit leggen.
. Je moet alleen dus de hop up arm aanpassen om het te laten werken, de hop up chamber zelf kan je niet veranderen van de ICS Par vanwege hun eigen design. Als je de Tru-hop bucking en nub koopt krijg je dus een bucking en nub, die installeer je op één barrel en in je hop up chamber en dan is je set weer klaar. Weet niet hoe ik het anders moet uit leggen.