Iemand een keer bij Delta Airsoft in Waalwijk geweest?

Luuk117

New Member
30 jun 2014
4
0
Trophies
1
Ik wou deze week met een vriend gaan airsoften bij Delta Airsoft in Waalwijk, maar ik kan niet heel veel informatie vinden over de locatie. Iemand hier al een keer geweest? Wat vond je ervan? We hebben zelf geen replica's, hoe zijn de huurkits?
 
Ik ben er zelf als introducee geweest even geleden. Ik vond het zelf een erg leuke locatie, het is indoor en voorzien van talloze attributen waar je achter kan schuilen en diverse kamers op de eerste verdieping. De organisatie vond ik erg aardig en toegankelijk voor een beginnende speler als ik. Ik had een G&G Combat machine m4 replica als huurkit, werkte prima bij mij. Je krijgt naast de replica enkel een veiligheidsbril en geen gebitsbescherming of outfit, dus houd daar rekening mee...
 
  • Leuk
Waarderingen: Luuk117
Idd een leuke, maar wat kleine lokatie. Voordeel is wel dat je daardoor snel weer waar je heen kan/moet en het nooit heel ver lopen is... :)

Huurkit weet ik niet, maar als het een G&G CM16 is zit je prima!

Al met al een prima lokatie om lekker te knallen met idd een super organisatie erop.

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Luuk117
Als je doordeweeks gaat, is zijn er dan wel genoeg mensen? De meeste organisatoren doen alleen skirms in het weekend, maar Delta Airsoft elke dag.
 
Wij waren toen met 8 dit was wel heel minimaal, maar tegelijk had het ook wel weer wat :p

Je was er in ieder geval niet van verzekerd dat je op iedere hoek iemand tegen kwam, dus het was extra goed opletten!

Het is niet zo'n heel grote locatie, dus je hebt niet heel veel mensen nodig...

Groet,
Peter