iemand ervaring met de SSG24?

ik had begrepen dat geoffs bbs nog een certificaat miste om officeel bio te zijn ?
bij B&A zijn ze niet toegestaan om die reden. of is dit in de tussentijd veranderd?
Ik ga eerdaags een Review houden over 0.43 BIO bb's
Zijn gewoon in nederland te verkrijgen! en zeer goeie BB's

@AirsoftVlogs : Als je leest wat @Ukoe aangeeft... de BB's zijn in principe niet goedgekeurd in Nederland. Ze bezitten niet het certificaat waarin omschreven staat dat de BB's 100% biologisch afbreekbaar zijn. In een ander topic wordt gesproken over goedgekeurde BB's van 0.40 en 0.45g welke wel goedgekeurd zijn.

• Leuk
Waarderingen: Ukoe
zo als belooft een review(tje)

na erg lang wachten was het 9 augustus eindelijk zo ver

uit eindelijk was ik in totaal dus met btw en andere kosten 710 eu kwijt

daar kreeg ik dus een ssg24

4 magazijnen

2x flesje nov 0.46 bb's

sling swifels

gun koffer

de ssg heeft een heerlijke boltpull die super smooth is en mijn zoon van 8 kan hem spannen

en de body is mega sterk geen wiebel of krak in t krijgen geen flex wat dan ook

eerste 800 schoten vielen erg tegen met een flinke afwijking naar rechts toe.....

ik merkte na die 800 schoten dat de ssg steeds beter en rechter begon te schieten.

gister voor het eerst mee gespeeld bij b&a en

nu schiet ze loep zuiver en super ver . afstanden niet gemeten maar komt er eigenlijk op neer dat wat ik kon zien ook kon raken bij b&a hun veld dan.

al moest ik in de ochtend erg wennen aan de rol van sniper.

maar in de middag was het prijs schieten ! zoals ik al zijn wat ik zag kon ik raken

zoals gezegd is dit mijn eerste sniper en miss zijn er idd snipers die wellicht iets beter zijn maar kan nooit veel schelen.

verder heeft iemand er mee geschoten die erg benieuwd was omdat de beste man zelf een vsr heeft of had en die was erg onder de indruk en kreeg een compliment.

zo als belooft een review(tje)

na erg lang wachten was het 9 augustus eindelijk zo ver

uit eindelijk was ik in totaal dus met btw en andere kosten 710 eu kwijt

daar kreeg ik dus een ssg24

4 magazijnen

2x flesje nov 0.46 bb's

sling swifels

gun koffer

de ssg heeft een heerlijke boltpull die super smooth is en mijn zoon van 8 kan hem spannen

en de body is mega sterk geen wiebel of krak in t krijgen geen flex wat dan ook

eerste 800 schoten vielen erg tegen met een flinke afwijking naar rechts toe.....

ik merkte na die 800 schoten dat de ssg steeds beter en rechter begon te schieten.

gister voor het eerst mee gespeeld bij b&a en

nu schiet ze loep zuiver en super ver . afstanden niet gemeten maar komt er eigenlijk op neer dat wat ik kon zien ook kon raken bij b&a hun veld dan.

al moest ik in de ochtend erg wennen aan de rol van sniper.

maar in de middag was het prijs schieten ! zoals ik al zijn wat ik zag kon ik raken

zoals gezegd is dit mijn eerste sniper en miss zijn er idd snipers die wellicht iets beter zijn maar kan nooit veel schelen.

verder heeft iemand er mee geschoten die erg benieuwd was omdat de beste man zelf een vsr heeft of had en die was erg onder de indruk en kreeg een compliment.

Maat van mij had toevallig ook zijn ssg bij balls voor de eerste keer getest en die had ook een afwijking naar rechts. Vertelde dat dit een bekend probleem was?

Bouw kwaliteit is zoals je zei idd erg goed, mocht hem ook evem vast houden en mee schieten :D

Maat van mij had hem de laatste keer mee naar BunkerHill. Deze had geen last van afzwaaiers naar rechts. Bouwkwaliteit is in ieder geval prima in orde.