Ik ben Jules!

G

Guest

Hoi allemaal,


Ik ben Jules Cornelissen, 21 jaar woonachtig in omgeving tilburg en werkzaam in Baarn.


Ben al enige tijd geïnteresseerd in de Airsoft sport en heb mezelf al best wel wat ingelezen. Daarom is het dus tijd dat ik het een keertje ga proberen! Vandaar dat mijn vraag is: of er iemand is die deze 21 jarige knul een dagje mee op sleeptouw wil nemen naar een A.C.N. skirm?


De reden dat ik deze vraag zo stel is omdat ik onregelmatig werk en het lastig voor mij is om daadwerkelijk vrij te zijn wanneer een introducé dag georganiseerd wordt.


Mocht je goed gezind zijn om dit te overwegen dan kun je me een privé bericht sturen.


Groetjes,


Jules Cornelissen


 


P.S. ik ben niet in het bezit van eigen gear of een replica. Ben wel bereid deze aan te schaffen als het me bevalt.
 
Hallo Jules, welkom op dit forum.


Ik woon zelf in Uden, dus wat betreft dat op sleeptouw nemen is wellicht wel een keer mogelijk.


Wat betreft die Introduce dagen, die worden(samen met alle andere skirms) ruim van te voren op dit forum aangekondigd. Ik werk zelf ook onregelmatig. Maar door zo nu en dan dit fourm te bekijken weet ik preceis de datums zodat ik deze tijdig op het werk door kan geven. Het is dus mogelijk :D


verder wens ik je veel plezier in deze sport en op dit fantastische forum.
 
Hoi Jules, allereerst welkom op het forum. Leuk dat je met airsoft wil beginnen. Zoals @manderspaul al zei de skirm worden ruim van te voren aangegeven. Je kan natuurlijk ook de Skirm pagina in de gaten houden houden. Hierop staan veel skirms waar veel acn-leden naar toe gaan. Voor meerijden geen probleem kom zelf uit Veldhoven. Dus misschien tot snel
 
Wat Paul en Arjan zeggen inderdaad.

De volgende Introductiedag zijn we weer aan het organiseren maar zal nog even duren. Als je niet kan wachten tot die tijd (wat ik me goed kan voorstellen) staan hier de skirms waar ACN leden of Vrienden Van naartoe gaan: http://www.airsoftclubnederland.nl/forum/categories/skirms en kun je in onze agenda kijken wie waar naartoe gaat:  http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/


Je kan altijd aanhaken maar kies dan wel een terrein waar ze ook Airsoft Apparaten verhuren (zoals Bunker Hill, Balls & Arrows, Veluwe Airsoft, RSL Assendelft, etc).
Omdat het dan niet een door ons georganiseerde Introductiedag is zul je helaas zelf je aanmelding en huurmateriaal (Airsoft Apparaat, bril, magazijn, BB's, etc.) moeten regelen.
Als je dat geregeld hebt spreken we af waar we elkaar ontmoeten en gaan wij ons stinkende best doen om je te begeleiden. Betekend wel dat we dan genoeg mensen op die betreffende skirm moeten hebben om je daadwerkelijk te kunnen helpen (verhouding ACN-leden en Introducees zeg maar), dus even afstemmen met elkaar.


Dus hou het forum en de agenda in de gaten, geef aan waar je naartoe wil en kan, stem dat met ons af, regel je aanmelding en materiaal en Let's Go!