ik ben nieuw dus zal me even voorstellen

savage

New Member
8 jul 2015
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal

Ik ben Wouter, 28 jaar en woon in Zaandam. Ik ben nog bezig met me NABV pas maar dat duurt niet lang meer en kan niet wachten tot ik kan beginnen met de skirm's.

Ik heb bijna alles om te kunnen beginnen en zodra ik me pas binnen heb kan ik me replica's gaan aanschaffen, ik heb hiervoor heel veel gepaintballt maar dit lijkt me echt veel leuker als ik op youtube zie wat er nu allemaal mogelijk is qua events en locaties, ben ook behoorlijk fanatiek als het om dit soort spellen gaat en kan zeggen dat ik best "trigger-happy" ben.

Ik hoop zo snel mogelijk mee te kunne doen met de volgende skirm en tot die tijd hou ik het forum in gaten.

Tot snel!

welkom!

heb je al een apparaat in gedachte wat je wil aanschaffen? of een type waar je voorkeur naar uit gaat? en dan ook nog een lastige; welke camo?

Ja ik heb een low-budget op het oog om mee te beginnen namelijk:

http://www.wingsdump.nl/airsoft-paintball/airsoft-wapens/combat-zone-model-4-ris-commando

en me camo is inderdaad een lastige :) want het is allemaal een vorm van woodland maar nog niet alles heb het zelfde patroon omdat ik het op verschillende momenten en plekken heb gevonden mijn jas is bijvoorbeeld US camo en me harnas/vest is NL camo

en als het een afrader mag je het gewoon zeggen, ik wil daarna gewoon op jullie advies en op me gemak kijken en ervaren wat de betere replica's en kledij zijn, maar wil wel zo snel mogelijk beginnen ;)

Welkom op het forum Wouter.

Dat je camo een bij een geraapt mengelmoesje van, van alles en nog wat is maakt niet uit. Daar heb ik ook last van. NL DPM broek.  UK DMP  combat shirt en US Woodland camel bag.  Het lijkt allemaal op elkaar, maar toch zie je wat verschillen. Maar het maakt mij niet zoveel uit.

Wat je replica betreft. Als je echt voor die replica wil gaan, ben ik bang dat je het airsoften snel zat bent... Voor €65 kan het echt niks fatsoenlijks zijn.  Ik ben geen fan van Cyma, maar van een Cyma van €130 zul je ongetwijfeld meer plezier hebben van daarvan.. Jing Gong  van €130  kan  ook. Maar veel minder als dat zou je niet moeten willen :O    Maar ook voor airsoft geld: "What you pay is what you get"

Om het gelijk wat beter voor elkaar te hebben, zou ik kijken voor de Specna arms of de G&G raider series..   :

http://gunfire.pl/search.php?text=specna+arms&lang=eng&counter=1

http://gunfire.pl/search.php?text=G%26G+raider

Dit zijn over het algemeen schappelijk geprijste en degelijke beginners replica's.

Veel plezier in de sport in iedergeval!

EDIT:
De door jouw gelinkte replica is een springer! Deze moet je dus bij elk schot weer naar achter trekken :O Waar jij dus 1 bb per 2 seconde schiet, ontvang jij ze met +- 20 per seconde gemiddeld :P Daarbij schiet de gelinkte replica 200 FPS. Waar die van ons gemiddeld iets van 340 - 350 FPS schieten.

Mocht je hem toch kopen, dan ben je natuurlijk altijd welkom om tegen mij te spelen :P

Ha Savage! 

Welkom op het forum! Er zijn inmiddels best wat paintballers die overstappen op airsoft! Goede keuze ;) 

hallo hallo :D het heeft ff geduurd maar ik heb nu eindelijk me eerste replica in huis...

het is de "Steyr aug A1(AEG)"geworden.

nu ben ik er klaar voor om me aan te melden voor de events en skirms

see u soon!