Ik stel me even voor :)

Kazimir k

Member
19 mei 2015
6
3
Trophies
4
Hallo allemaal,


Ik ben kaz. Ik ben 19 jaar oud en student in leeuwarden. Ik ben een energie volle persoon. Ik hou heel veel van in de natuur zijn of het soldaatje spelen is of mountain biken ik vind het super leuk om actief te zijn. Hou ook wel van een feestje en gezelig heid. Ben niet bang om een beetje vies te worden in de natuur. Ik heb in 3 landen gewoond. van 1 tot 9 jaar oud in munstergeleen (limburg) gewoond ben toen van 9-12 in Porto Alegre Brazilie gewoond en van 12 tot 18 in shanghai China gewoond. Heb ooit 2 bb guns gehad waar ik wel eens soldaatje mee ging spelen met nm vrienden. Ik hoor je al denken "hahaha wat doet een student hier, die heeft hier geen geld voor"en dat klopt op dit moment. Ben nog steeds op zoek naar een baan en na de zomer hoop ik deze te hebben. Ik denk dat ik wel eerst naar een trainee dag ga voor dat ik oficieel gear koop om mee te spelen. Ik heb ook een paar vrienden die dan ook wel geintreseerd zijn om mee te doen. Het einge probleem waar ik mee zit is dat als ik mijn eigen wapen systeem heb weet ik niet hoe ik die van mijn huis naar evvenementen ga nemen want ik heb nog geen auto (of rijbewijs). Hoop dat er iemand dicht bij leeuwarden woont die mij wel eens een keer wilt nemen en ben berijd dan voor de helft van de benzine te betaalen :) hoop dat dit een beetje helpt met mij te introduceeren en hoop zo snel mogelijk ook wat geld te hebben om een keertje mee te doen. en bedankt voor het lezen.
 
Hallo @Kazimir k,


Welkom op dit leuke forum,


Toe maar 19 jaar en nu al op flink wat uithoeken van de wereld geweest.


Ik kom zelf uit Brabant dus ben bang dat carpoolen niet zo 1,2,3 een optie zal zijn XD


Ik lees op dit forum regelmatig carpool voorstellen dus denk dat dat probleem wel op te lossen is. Gewoon bij de topic, horende bij de skirm waar je heen wilt, aangeven dat je een carpool buddy zoekt.


Succes en veel plezier met deze leuke sport.


gr Paul
 
Hallo @manderspaul ,


Bedankt voor de tip. Ik vroeg me af of je ook wist of er binnen kort weer een introducee dag is ben erg entosiast om een keer te spelen en te kijken welk wapen systeem het beste bei mij zal passen. Ik en mn vriend hebben net vandaag besloten om fietsen te repareren en te verkopen om deze hobby te financieren. We hebben allebij wel vaker gepaintballed maar nog niet zo veel airsoft gespeeld. Er zijn hier ook wel anderen studenten die ook wel interesen zouden hebben om een dagje te proberen. Hoop dat er binnen kort weer een introducee dag is. 

 


gr Kaz
 
Dag Kazimir ( Russische achtergrond ? ;) ) En hartelijk welkom op het ACN forum. Bijzonder dat je al op zoveel plekken heb gewoond, daar kom ik met mijn 3 provincies aan :) 

De mensen hier komen over het algemeen vanuit elke hoek van het land dus ik denk haast dat er wel iemand zal zijn waarmee je als het zover is mee kan rijden :) 


Groet,


Strelok 
 
Hallo @strelok,


Jammer genoek geen Russische achtergrond. vader komt uit Vriesland en mn moeder uit Rotterdam. Bedankt voor mij welcom tte heten,  ik ben blij dat ik me even heb aangemeld en voorgesteld :)en ik hoop ook zeker dat er iemand is die zo ver wil rijden of dat ik hier iemand kan vinden die ook wel mee wil doen en een auto heeft. Kijk zoiso uit op mn eerste bunker wiekeinde.


gr. Kaz 
 
We hebben helaas net weer een Introductiedag georganiseerd en het zal dus helaas nog wel even duren voordat de volgende weer rond is.


Maar tot die tijd kun je terecht op terreinen waar ze ook Airsoft Apparaten (oftwel AA's, want zo heten ze namelijk, geen w@pens, want dat zijn het ook absoluut niet, om pijnlijke misverstanden te voorkomen) verhuren zoals Bunker Hill, Balls & Arrows, Veluwe Airsoft, RSL Assendelft, etc.

Kijk dan in het forum en onze agenda of er ACN-leden aanwezig zijn, regel je aanmelding en materiaal en hobbel gezellig mee (mits we genoeg mensen hebben op dat event om je te begeleiden natuurlijk).


We hebben meerdere studenten bij ACN en op dit forum dus het kan wel, alleen even rustig aan zeg maar. En dat is mooi want dan kun je rustig onderzoeken wat bij jou past. Veel plezier in ieder geval!