Ik stel me even voor :)

Kazimir k

Member
19 mei 2015
6
3
Trophies
4
Hallo allemaal,


Ik ben kaz. Ik ben 19 jaar oud en student in leeuwarden. Ik ben een energie volle persoon. Ik hou heel veel van in de natuur zijn of het soldaatje spelen is of mountain biken ik vind het super leuk om actief te zijn. Hou ook wel van een feestje en gezelig heid. Ben niet bang om een beetje vies te worden in de natuur. Ik heb in 3 landen gewoond. van 1 tot 9 jaar oud in munstergeleen (limburg) gewoond ben toen van 9-12 in Porto Alegre Brazilie gewoond en van 12 tot 18 in shanghai China gewoond. Heb ooit 2 bb guns gehad waar ik wel eens soldaatje mee ging spelen met nm vrienden. Ik hoor je al denken "hahaha wat doet een student hier, die heeft hier geen geld voor"en dat klopt op dit moment. Ben nog steeds op zoek naar een baan en na de zomer hoop ik deze te hebben. Ik denk dat ik wel eerst naar een trainee dag ga voor dat ik oficieel gear koop om mee te spelen. Ik heb ook een paar vrienden die dan ook wel geintreseerd zijn om mee te doen. Het einge probleem waar ik mee zit is dat als ik mijn eigen wapen systeem heb weet ik niet hoe ik die van mijn huis naar evvenementen ga nemen want ik heb nog geen auto (of rijbewijs). Hoop dat er iemand dicht bij leeuwarden woont die mij wel eens een keer wilt nemen en ben berijd dan voor de helft van de benzine te betaalen :) hoop dat dit een beetje helpt met mij te introduceeren en hoop zo snel mogelijk ook wat geld te hebben om een keertje mee te doen. en bedankt voor het lezen.
 
Hallo @Kazimir k,


Welkom op dit leuke forum,


Toe maar 19 jaar en nu al op flink wat uithoeken van de wereld geweest.


Ik kom zelf uit Brabant dus ben bang dat carpoolen niet zo 1,2,3 een optie zal zijn XD


Ik lees op dit forum regelmatig carpool voorstellen dus denk dat dat probleem wel op te lossen is. Gewoon bij de topic, horende bij de skirm waar je heen wilt, aangeven dat je een carpool buddy zoekt.


Succes en veel plezier met deze leuke sport.


gr Paul