Ik stel me even voor

vdmeijer

New Member
18 mei 2015
2
0
Trophies
1
Hallo, 


Ik ben Virgil, Ik ben 21 jaar. Momenteel volg ik de opleiding Media Development en werk ik als web programeur bij WebIDs te Tilburg en als kok bij Tappas restaurant " 'T Zusje " te Raamsdonksveer. Ik kom uit Raamsdonksveer valt tussen Gorinchem en Breda.


Ik ben niet nieuw met Airsoft maar doe dit al ongeveer 5 jaar, ik ben ooit begonnen in Belgie (shoten voornamelijk) toen Airsoft nog niet legaal was in Nederland. Toen al had ik een wapen in opslag in belgie. Momenteel ben ik op zoek naar een leuk team om samen mee te gaan airsoften en hoop deze hier te vinden.


Verder ben ik benieuwd of er iemand uit mijn buurt komt. Altijd leuker om samen ergens heen te gaan! Ik hoor graag van jullie!


M.v.g.


Virgil de Meijer


P.s. ik heb geen vast eigen vervoer, wel een rijbewijs en een auto die zo nu en dan tot mijn beschikking is.
 
Welkom op ons forum!


Ik weet dat men in België een AA vaak gewoon w*pen noemt maar In Nederland noemen wij het een Airsoft Aparaat (AA) of replica. 


Volgens mij zijn er in jouw omgeving vele airsofters te vinden, dus gooi een carpool voorstel gewoon erin als je naar een evenement gaat. Houd onze agenda in de gaten om te zien waar wij naar toe gaan. 
 
En toch is blijft het raar om het geen wapen te noemen want een airsoft apparaat is een categorie 1 wapen.  ???  Ik zou wel eens willen weten hoe dat zo bedacht is om ze replica danwel apparaat te noemen.


" Airsoftapparaten zijn wapens die vallen onder categorie I, onderdeel 7, van de WWM "


Quote uit  N.A.B.V. wetgeving.
 
Als jij het in de trein met een airsoftvriend hebt over wapens halen in België. Denk je dat er dan een kans bestaat dat je op het volgende station uit de trein wordt gevist?