Ik stel me voor!

Ongemakje

New Member
22 jan 2015
1
0
Trophies
1
Een hele koude maar goede morgen!

Ik ben Ruben (25), ik kom uit Dordrecht en ben werkzaam binnen het ICT webdesign wereldje. 

Ik probeer 2x in de week te gaan zwemmen en in de zomer stap ik graag op mijn racefiets. Beide niet echt teamsporten. Mijn andere hobbies zijn, hoe kan het ook anders, gamen, en dan met name strategie (denk aan civ, c&c, warhammer, world in conflict en COH) maar uiteraard ook sommige FPS spellen. Verder trek ik ook voor de lol allerlei soorten electronica open, meestal als het kapot is, en probeer het te repareren, van laptops tot telefoons. Mijn 2 katten vinden mij net zo geweldig als ik hun en heb een krabpaal in huis staan van de vloer tot het plafond. ik rijd in een blauwe Peugeot 107 met witte strepen erover. Ik heb zeer nuchtere humor en houd dus van een potje lachen. Ik leef een beetje onder het motto "waar maak je je druk om" en iemand ziet me zelfden boos. 

Ik vind de schietsport zeer fascinerend, en ben ook al een keer als intro mee geweest naar de schietclub, wat erg leuk is, maar het nadeel zij alle regels en controles. niet dat ik dat erg vind want ze zijn er met een reden. maar de verwachtingen die worden gesteld aan een nieuw lid zijn zo hoog dat je bijna geen vrije tijd meer hebt.

Verder ben ik een maand naar Zuid-Afrika geweest om een roadtrip te maken met mijn vriendin en daar heb ik verscheidene mensen leren kennen die wapens mochten voeren. Daar heb ik dus ook geschoten met een Lee Entfield No4:
450px-LeeEnfield4Rifle.jpg

en een m1911 pistool. gewoon op een rotswand in de middle of nowhere. heb nog wel ergens fotos denk ik.

Sinds kort ook iemand leren kennen die alle WW2 dingen spaart en die heeft in zijn collectie een replica m1 Gerand met echt hout laten zien en zijn m1911. Sindsdien ben ik dus aan het rondkijken binnen de airsoft, en het ziet er uit als een geweldige sport. Mocht ik het na de introductie zo leuk vinden dan ga ik ook zeker voor een pasje! (al gaat mijn lieve vriendin dat niet leuk vinden, ik herhaal: "ik wil niet zon eng ding in huis hebben!!!" ondertussen heb ik het allemaal al uitgelegd haha.)

Mijn voorkeur ligt dankzij Jan bij de SA-A01. wat ik een erg mooi apparaat vind door dat deze full-metal is. Ik houd niet van plastic, en zeker niet als het een replica moet zijn van een echt wapen. da ken nie. Ik houd verder wel van de wat modernere stijl replicas, vooral de CQB replicas als een mp5 (met silencer *kwijl*) of g36 vind ik heel gaaf. maar dat komt allemaal nog. eerst maar eens die intro door komen haha. Nu dus op zoek naar een leuke groep waar ik een beetje mee kan optrekken. 

Mocht ik nog dingen zijn vergeten in deze lap tekst, vraag er op los, daar kom ik hier voor!

tl;dr: Hoi, ik ben Ruben, binnenkort wil ik een keer als intro mee om te proeven, ik ga hier rondhangen!

Hallo Ruben, welkom op het ACN forum.

Een mooie uitgebreide intro heb je.

Tja de link gamen en intresse in airsoften zien we vaak :) Zeker C&C WiC en CoH heb ik  hier ook wel genoeg gespeeld.

De Garand als airsoft replica is ook nog iets wat ik graag wil, maar aangezien hij niet heel erg praktisch is + prijzig, laat ik die op mijn lijstje staan, voor wanneer ik de jack-pot win ;)

De 1911 is gelukkig niet zo duur / onpraktisch, dus die heb ik al :P

Als je van full-metal houd, wat wil je dan met een G36 en een MP5. Deze zijn beide van polymeer :P   (just kidding). G36 heb ik al, en zit er nog aan te denken om de MP5 te halen, dus ik snap de intresse in deze stijl replica's.

Als je een keer met ons als groep mee wil skirmen als intro, dan denk ik dat het laatste weekend van maart de beste optie is, dan verwachten we met een grote groep op Zaterdag de 28e richting Bunker hill / Daarle te gaan. Daar bieden ze ook intro-kits aan, en dan kun je gelijk met ons mee hobbelen ;)

Als er vragen zijn stel ze dan gerust.

Dankjewel! ik doe me best om me voor te stellen :p

Die garand is een prachtig ding, schijnt vooral heel accuraat te zijn op afstand. geen idee wat die kost en wil t eigenlijk niet weten ook haha. de 1911 is een mooi ding alleen hij voelde groter aan dan de echte variant(denk ik), vooral de hendel om de bovenkant terug te laten klappen en de mag release zitten wat te ver voor mijn vingertjes. als ik dan voor een handwapen ga kijken dan wil ik denk ik een kleiner model :p (metaal)

zucht, zolang het maar geen speelgoed feel heeft dan :p, ze moeten er wel goed uitzien en niet uit elkaar vallen als je er naar blaast :p

Ik ga eerst die ghost town eens proberen, eens kijken wat ik er van vind. in maart heb ik t altijd druk met allerlei verjaardagen geven en heb meestal niet veel tijd. maar heb m alsnog even in de agenda geplaatst. je weet nooit en lijkt me reuze leuk :) (maart is nog zo ver weg :( )

hey welkom ,,

mooie intro inderdaad.

De ICS garand kost 399 bij unit13 daar had ik ook nog naar zitten kijken maar het werd toen toch de L86a2 lsw .

CoH is love, CoH is life!

Welkom Ruben!
Mooi uitgebreid verhaal, je had er denk ik niet veel meer in kunnen vertellen. Wellicht je sofi-nummer maar laten we dat maar niet doen. ;)

En als je van tactisch gamen houd zou ik zeggen: Join de teamspeak eens (of regelmatig) ik en nog wat anderen zitten daar regelmatig een potje Project Reality te spelen. En het is sowieso altijd erg gezellig op Teamspeak!

Hoe ga je dat doen dan naar GhostTown als introducée? Zover ik heb kunnen vinden hebben ze daar geen huursetjes? Zowel is dat hartstikke mooi, aangezien ik er 25 minuten vandaan woon en toch echt een keer wil proberen voordat ik verscheidene dingen ga aanschaffen!

Mijn pin is 0000 maar de volgorde vertel ik je niet. ;)

Ik kom denk ik wel eens snuffelen op TS, bestaat PR nog? dat is toch een BF2 mod?

Ik werk en leef op het internet, als je goed zoekt dan vind je meestal wel wat. de website van Ghost town staat een kopje tarief introducee onder kalender maar die vertrouw ik niet zo. ook reload airsoft bied het aan, wel iets duurder. ik heb ze gemailed of het inderdaad klopte en kreeg het volgende:

Wij zijn een officeel erkende organisator inhoudend dat wij de introducees kunnen aanmelden.

u kunt zich via onze website aanmelden als een introducee en dan krijgt u van ons een apparaat ter beschikking die dag.

Ik wil 22 feb daar naar toe gaan. misschien afspreken? dan loop ik daar niet geheel in mijn eentje als newbie rond haha.

21 Feb hebben we met ACN een skirmdag gepland staan. Ik denk dus dat je weinig man van ACN tegen gaat komen. Omdat die de dag ervoor al geweest zijn.

21 Feb hebben we met ACN een skirmdag gepland staan. Ik denk dus dat je weinig man van ACN tegen gaat komen. Omdat die de dag ervoor al geweest zijn.

oh bah dat is jammer. dan ga ik extra hard proberen voor die 28 maart ;) 

Ja ik zou graag met mensen een keer meegaan als introducee. Alleen vervoer is het probleem. Openbaar vervoer valt naar GhostTown wel te doen, maar Daarle of B&A gewoon niet. Meerijden gaat ook moeilijk aangezien ik in Hellevoetsluis woon. Veel mensen komen hier niet langs, diegenen die van "het eiland" komen gaan allemaal een beetje via Dordrecht. :(

Hoek van Holland en die hoek van Nederland kan je beter de "Achterhoek van Holland" noemen. Airsoft-locatie gezien dan.

Hallo @Ongemakje,

Welkom op dit forum en in de wonderlijke wereld van "Airsoft".

Ha Ruben! Welkom op ons forum! 

Tof dat je al eens met echt spul hebt kunnen schieten. Lijkt me ook nog steeds mooi, om dat eens een keer te "voelen". 

Bedankt!

Nou jan, ik kan je vertellen als je hem niet goed op je schouder legt dan heb je blauwe plekken (ik niet gelukkig :p) dat kreng had een terugslag waar je u tegen zegt. maar inderdaad, ik zou het iedereen aanraden haha.