Ik zal me eens even voorstellen.

k.heuvel

New Member
1 aug 2014
1
0
Trophies
1
Hallo Airsofters,
Mijn naam is Koen van den Heuvel ben 18 jaar en woon in Boekel, Noord-Brabant en volg de opleiding MediaDeveloper op het SintLucas in Eindhoven. Sinds kort heb ontdekt dat er een actieve airsoft scene in nederland is. Meteen ben ik op YouTube gaan zoeken en research gaan doen naar airsoft in Nederland en ben steeds enthousiaster geworden. Vooral om dat ik sinds dat ik OV naar mijn studie ga in plaats van te fietsen veel ben aangekomen en ook een sport zocht om te doen. Zelf ben ik niet zo sportief en heb helemaal niks met fitness of hardlopen.
Zelf ben ik actief binnen een Arma 3 Tactical Realism clan. Binnen deze gaming clan worden operaties georganiseerd waarbij het Amerikaanse leger wordt gesimuleerd. Vooral het tactische en de communicatie vind ik zelf erg gaaf.
Op het moment heb ik nog niet het geld om eigen gear te kopen en een rijbewijs en auto om naar de skirms te gaan. Wel zou ik graag een keer als introducé een dagje mee willen om te kijken of airsoft iets voor mij is. In principe kan ik met het openbaar vervoer naar elk station in Nederland komen als het moet en dit heb ik er ook voor over qua reistijd Alleen zou ik dan vanaf het station met iemand mee moeten liften om op de airsoft locatie te komen.

Groetjes,
Koen van den Heuvel
 
Welkom!
Laat maar eens weten als je kunt! In onze agenda kun je zien wanneer er welke mensen van ACN naar een skirm gaan, en of je mee kunt als introducé :)
 
Thanks @Evin
Ik heb in principe de komende tijd niks zelf gepland en heb op dit moment schoolvakantie tot 22 augustus. Dus als iemand mij mee kan neemen / ophalen op een station naar keuze dan hoor ik het graag.
 
Heej @k.heuvel
Ik woon in de buurt van Den Bosch en zou je daar van het station op kunnen piken.Ben trouwens ook net nieuw hier. :) 
 
@Ties Charpentier Den Bosch is niet heel ver weg voor mijzelf. Ook welkom trouwens :) 
Ik hoor graag of ik een keertje mee kan met je als introducé. Stuur maar een pm op het forum.
 
Hi Koen!
Welkom en leuk dat je wilt proberen of deze sport iets voor jou is. Dat je nu al ARMA 3 "beoefend" in realisme setting zal zeker helpen! 
 
Welkom Koen.

24 augustus is weer een skirm bij Paintballworld Arnhem CQB City, kans is groot dat ik daar weer naar toe ga. Laat mij bijtijds weten of je wil/kan komen, en dan kan ik je aanmelden als introducé.
 
Als je naar Arnhem gaat neem dan wel even je backup AA mee voor je introducee. Ze hebben daar namelijk volgens mij geen huurkits. Maar bij Balls and Arrows en Bunker Hill wel (tot nu toe).
 
Kleine aanvulling op Michiel: Ze hebben daar leen apparaten. De Star Icka Zuchi. Dus het lijkt niet op een echt geweer, maar je kunt er in ieder geval mee airsoften! 
 
Hebben ze in Arnhem of in het algemeen veiligheidsbrillen waar ik mijn gewone bril onder kan dragen? Want als ik mijn gewone bril af zet zie ik helemaal niks :p
 
Ze hebben paintball maskers. Dus daar kan je volgens mij je bril wel onder dragen.
 
Ze hebben die malle Japanse anime apparaten en maskers, en je krijgt een overal. Als je de Japanse apparaten niks vind (bytheway, ik heb deze vast gehouden en zit super comfortabel :eek: niet gedacht) dan kan je mijn Tavor wel gebruiken.

@Jan Ik kreeg vandaag te horen dat ze op Paintballworld de 50 spelers limiet willen verminderen, omdat het inderdaad best druk is met zo veel mensen. Tot hoe veel ze het willen veranderen is nog niet duidelijk.
 
Oh! Ze zeiden dat twee/drie weken geleden ook al nadat wij er waren geweest. Dus het laat wel zien dat dat niet gedaan word en ze dat alleen maar zeggen lijkt wel. Je zou zeggen dat het de eerst volgende keer geregeld is. 
 
Heeft ook misschien met omzet te maken. Misschien zakt dat teveel als ze het verlagen naar 40 bijvoorbeeld? Misschien nog afwegen welke opties ze hebben.
 
@jan Dat is dan wel raar ja. Wij waren vandaag wel minder dan 50, maar inderdaad, als ze al zo lang roepen dat 50 toch wel te veel is, en tóch de 50 spelers blijven aanhouden, dan is er of iets krom met management, of de marshals en crew zijn aan het liegen. (lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, liegen over zoiets onzinnigs als dat)
 
Ja precies, dat vind ik dus ook wat raar. Misschien stonden deze events al op de 50 personen en konden ze het daarom niet verlagen. 

Al klinkt Alexander's beredenatie ook logisch. Dat het teveel omzet kost. 
 
Beste koen, ik kan je inschrijven als introducé voor CQB city, en je kan een kit van mij lenen, maar er zijn wel een paar dingen waar je voor moet oppassen.

Ik heb een extra FAST helm, panorama bril, je kan in theorie je bril hieronder dragen, JPC, en BDU, je moet hiervoor even je maten doorgeven van je borstomvang en je tailleomtrek.
Ik heb een Tavor TAR-21 met 2 High-cap magazijnen die je kan gebruiken.

Ik heb geen reserve mesh masker, ik raad deze wel aan, om het risico dat je tanden uit je mond geschoten worden er zeker is, dus neem of een dunne sjaal mee, of koop een bivakmuts met mesh, of een mesh masker (zie unit13shop.eu of airsoftshop.be)

Neem als je wilt ook oordoppen of een hoofdband mee voor oorbescherming, de kans dat je hier geraakt word is klein, maar BB's die hier landen doen zeker zeer.

Andere belangrijke dingen om mee te nemen: veldfles met water, geld voor het inschrijven en de tussendoortjes, en een goed/vrolijk humeur.

Je kan mij je maten, en vragen natuurlijk, mailen naar: lexvanbart@gmail.com
 
Koen, zou jij mij de volgende informatie willen mailen, dit is nodig voor het inschrijven als Introducé:
volledige naam;
Adres;
postcode/plaats;
geboortedatum.

Ik heb je plekje op de 24ste gereserveerd, vergeet niet je legitimatie mee te nemen.