ik zal me even voor stelen

Perijn

Member
3 aug 2014
5
0
Trophies
1
HALLO! mensen :D
mijn naam is michael en ben 26 jaar en kom uit delft.(word ook wel is perijn genoemd dat is me game naam)
ik ben lid van de NABV en op 22-8 krijg ik me NABV pas :D
ben nog nieuw op het gebied van airsoft dus ik ben nog hard bezig met me gear maar heb al 2 mooie gas blow back wapens een WE glock18 gen 4 en een CUSTOM WE-M16A4 GBB (Open Bolt System) met M203 en ACOG Red Dot Sight er aan ^_^
ik wil graag in het A.C.N team dus hopelijk gaat dat ook lukken:)
tot snel op het veld!:D

nee ik ben braaf lol ik ken aantonen dat ik lid ben van de NABV met een brief en dat ik op 22-08 me pas krijg:D

Waarom krijg je op de 22ste je pas dan?
Heeft dat wat te maken met de nieuwe stijl?

Heeft te maken met de nieuwe passen! Iedereen die nu lid word krijgt een "vrij Brief" totdat de nieuwe passen komen.

Ah vandaar. In 'onze tijd' moest je wachten tot je daadwerkelijk ook je pas in huis had :(
Btw, welkom!

Hi Michael, 

Welkom op ons forum! Toffe keuze inderdaad! Kan wat lastig worden als het kouder gaat worden! 

Voor wat betreft lid worden bij ons, we zitten op dit moment redelijk aan onze max. Wie weet komt er over een tijdje weer een plekje maar daar is niets over te zeggen. Dat is echt gewoon afwachten tot iemand uit ACN stapt :o ;) of gekicked word natuurlijk muahahahahaah! 
Je bent natuurlijk wel van harte welkom je een keer bij ons aan te sluiten tijdens een skirm. 

voor koud weer hebben we WE nuprol 3.0 gas^_^

WE

Nuprol 3.0 Extreme Power Gas 2000ml

<p class="description">

<p class="p1">WE Nurpol 3.0 Extreme Power Gas is designed
to make your airsoft rifle more consistent between every shot and work
far better in colder conditions. You will also achieve an increase in
FPS but you must let the gas settle in your magazine first!

Compared
to the NUPROL 2.0, you can expect to see more consistent FPS between
each shot but also end up with a higher FPS reading at the end of your
magazine once you are out of BBs. This gas is not recommended for hot
days but is great on those wet, cold and miserable Airsoft outings.

en ik zal jullie naturlijk joine bij een skirm jan :D maar ik moet eerst even me m16a4 aan passen op de fps:)

btw als ik  mijn replica's  naar een winkel ga  kan ik dan gewoon er heeb of moet ik dat aan geefen bij de NABV?

@Perijn. Het is geen probleem, om met je replica naar een geregistreerde w@penwinkel te rijden en vise versa. MITS, dit de kortste route is.
 Het is dus niet de bedoeling dat je achter af even naar de mac D gaat en vervolgens via de toeristische route terug naar huis.
Let er wel op dat de replica voor ander mensen in de winkelstraat niet herkenbaar mag zijn als w@pen. En dat je deze in de kofferbak vervoerd, en dus niet je side-arm even onder de stoel gooit. Hij mag namelijk niet voor het grijpen liggen.