Ik zal me even voorstellen

julian

Well-Known Member
28 dec 2015
58
12
Trophies
4
Hallo allen ! 

Ik ben julian 23 jaar jong en ben woonachtig in Zoetermeer.

op jonge leventijd kwam ik door mijn vader die de shcietsport beoevende al een beetje in aanraking hiermee en nadat ik de smaak ook te pakken had op de schietclub een aantal jaar te vinden was raakte ik de passie een beetje kwijt alleen maar even op een kaartje schieten was het niet meer voor mij. ik kwam toen na een aantal gesprekken aan de bar na het schieten in aanraking met airsoft ( een aantal gasten die af en toe lang kwamen ) vertelde me hier over dat ze dit regelmatig deden in belgie en engeland. dit klonk toch wel interessant en na het te hebben opgezocht zag ik dat het toen de tijd nog niet in nederland legaal was. nu een aantal jaar verder wil ik toch is gaan kijken of ik het wat vind. 

Met vriendelijke groet,

Julian

Dankjewel !

als er mensen uit omgeving zoetermeer/DenHaag/Rotterdam zijn die me wat informatie kunnen geven over waar er dingen in de buurt zijn hoor ik het graag ! 

Welkom Julian op dit gezellige forum.

Winkel in jouw buurt: VDW-schietsport;

De Olm
Transportweg 21
2421 LT NIEUWKOOP

En dan het fort in de kwakel.

Daar is o.a.een schietbaan aanwezig en worden er ook sleutel en onderhouds dagen georganiseerd.

Tevens een kleine winkel met een gedreven eigenaar.

Waar er bij jou skirms in de buurt worden gehouden weet ik echter niet.

Daar mag iemand anders het voor zeggen.

Welkom Julian.
Running The Target zit in denhaag ergens op een industrie terrein volgens mij de goudlaan zo ff uit het hoofd. Dat is een leuke cqb lokatie.Op het spui zit dutchstockhouse das een leuke winkel met veel gear en bekwame mensen die zelf ook airsoften. De prijzen zijn daar wel wat hoger maar je krijgt een hoop service en kwaliteit spul ervoor terug.

Ohja voor ik het vergeet.
Kijk hier even voor locaties in buurt ook zijn hier veel shops vermeld.
http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/

Hey heel erg bedankt voor de reactie ! ik zal daar is even wat informatie over gaan opzoeken. 

Ohja voor ik het vergeet. Kijk hier even voor locaties in buurt ook zijn hier veel shops vermeld. http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/

enige wat ik lastig vind is om te weten waar ik een keer gear kan huren, aangezien ik het eerst ff keer wil testen of het daadwerkelijk ook wel bij me past.

( denk het wel aangezien ik al aardig wat filmpjes heb bekeken. vooral milsim lijkt me super