Ik zal me even voorstellen.

Sn4keDoc

New Member
27 dec 2014
1
0
Trophies
1
hey,

Ik ben jeff en ben 23 jaar oud. Ik airsoft nu voor ongeveer 2 jaar (nog niet zo heel lang dus). Ik zit in een leuke groep van ongeveer 10 man. We willen allemaal wat sirieuzer gaan spelen dus ik dacht informatie heb ik nodig. Nu had ik al een beetje zitten spieken en volgens mij zitten hier aardig wat mensen met verstand van alles wat met airsoft te maken heeft.

Zelf ben ik een fan van Scar. Ik ben in het bezit van een Scar-L en wil graag gaan uitbreiden naar een Scar SSR.

Ik heb ook een Well G96 sniper rifle maar het is niet wat ik verwacht had nu ben ik ook niet zo van het assault dus dacht ik aan een Scar SSR.

Groetjes Jeff

Hoi Jeff, welkom hier op ons forum.

2 jaar airsoft ervaring is voor Nederlandse termen al best lang haha.

Zelf ben ik pas net iets meer dan een jaartje bezig.

Maar replica technisch denk ik dat best al wel veel kennis heb.

Welke Scar heb je? De TM of heb je een ander merk?

Wil je nou je Huidige SCAR upgraden tot een SSR, of wil je er een tweede voor bij kopen en tot een SSR maken?

Greetings

Ha Jeff! Welkom :D 

Wat bedoel je met serieuzer spelen? Willen jullie richting de milsim of juist wat meer tactiek en dat soort zaken gaan gebruiken? 

Hey-ho Jeff!

Aangezien je de SCAR gebruikt, heb je een beetje een Amerikaanse load-out? Of niet iets specifieks? Wat gebruim je qua camo en tactical gear?

Ha Jeff! Welkom :D 

Wat bedoel je met serieuzer spelen? Willen jullie richting de milsim of juist wat meer tactiek en dat soort zaken gaan gebruiken? 

Kan natuurlijk ook het ultra-nauwkeurige-impressie spelletje zijn waar ik zo fan van ben. Of een combinatie van allemaal!