Ik zal me maar eens Voorstellen

JuulvdBosch

Member
22 mei 2015
9
0
Trophies
1
Hallo Daar


Mijn naam is Juul van den bosch


BBL Leerling van 18, ik woon in Haps, dat is een Dorp in de buurt van Cuijk


ik heb mijn achtergrond zo goed als ik weet altijd in nederland gehad.


mijn Stiefpa heeft een history bij de Militairen als Sergeant-Majoor van de Stoot-Troepen, zo kwam ik eerst op het Idee als Militair maar dat was niet mogelijk I.V.M een oude blesure waardoor ik niet zo hard kan rennen als minimaal nodig was, Airsoft lijkt mij ook een Mooie "vervanging" voor het Idee als Militair.


ik heb nog geen enkel Gear voor de sport, en ik heb ook het probleem dat ik een brildrager ben met redelijk sterke glaze(-4.25 per glas)


ook heb ik de vraag nu al, Is er iemand die mij mee Wil en Kan slepen naar Skrims?


als iemand iets over me wil weten, Vraag maar raak.
 
Hallo Juul, 


Welkom op dit forum. Leuk dat je intresse hebt in deze sport.


Ik kom zelf uit Uden.Tevens ook leuk dat er de laatste tijd veel brabanders op dit forum verschijnen.


Zodoende zijn er vast wel mensen die je een keer mee willen nemen naar een Skirm


Zelf heb ik gisteren iemand anders al aangeboden om een keer met mij mee te gaan. Zodoende zal die voorang krijgen. \maar maak je niet druk genoeg anderen hier.


En wie weet kan je later alsnog een keer met mij mee, mocht je dat iets lijken.


Gr. Paul
 
Hooi welkom op het forum!


Tegenwoordig draag ik lenzen, maar daarvoor had ik ook een bril en met de Phantom Goggles kon ik prima met een bril spelen + er zijn ook genoeg oplossingen. Tegenwoordig zie je veel mensen met glazen op sterkte op het veld lopen of zelfs inzetstukjes.


 


http://www.bbbaas.nl/phantom-tactical-goggle-black
 
Bedank voor de info Conrex.


 


en ik wil je alvast bedanken voor je aanbod Paul
 
Je kunt ook naar één van de terreinen gaan waar ze ook gear verhuren (zoals Bunker Hill, Balls and Arrows, Veluwe Airsoft, RSL Airsoft, etc). En hou dan ons forum en de agenda in de gaten en ga een keer met ons mee.


 
 
Je kunt ook naar één van de terreinen gaan waar ze ook gear verhuren (zoals Bunker Hill, Balls and Arrows, Veluwe Airsoft, RSL Airsoft, etc). En hou dan ons forum en de agenda in de gaten en ga een keer met ons mee.


 

het probleem is, het dicht bijzijnde terijn waar ik kan huren is KingForrest Via Airsofters.nl


ik heb nog geen rijbewijs en zit dan ruim 1.5 uur vas aan het OV 
 
Kijk! Al volop met de hele procedure bezig ^_^ Dat zien we graag ;) Al een idee welke gear je wilt gaan verzamelen? 
 
Ik ga de 13e naar een Legerdump in nijmegen.


voor Replica's denk ik een FAL en een USP(de USP match hier op de forums lijkt me wel wat)