Ik zal mij even voorstellen!

Pim Niemeijer

New Member
4 jan 2016
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal,
Mijn naam is Pim, ben 21 jaar en kom uit Friesland,
Ik werk verder in de Horeca.

Ik ben al een tijdje geïnspireerd en gemotiveerd om te beginnen met airsoften.
Alleen mijn vraag is hoe het zit als je mee wilt doen. Moet je al je eigen wapen enzo hebben?

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen zodat ik snel een keer mee kan doen!

Met vriendelijke groet,
Pim

Hey Pim,
welkom bij dit forum !
Ik ben zelf ook nieuw hier maar ik weet wel dat er een aantal locaties zijn in Nederland waar de organisatie huur kits ter beschikking heeft. echter niet alle locaties hebben dit dus het beste is om op voorhand even contact op te nemen of te kijken op de website. ( een van deze locaties is bijvoorbeeld balls & arrows. http://www.ballsandarrows.nl/airsoft/open-skirm)

daarnaast is het ook zo dat ACN introductie dagen organiseert om nieuwkomers de airsoft wereld een keer te laten ervaren. echter de datums hiervan weet ik niet ( daar ben ik zelf ook nog naar opzoek) hopelijk kan iemand mij hierop aanvullen.

Mocht je vragen hebben weet ik zeker dat mensen hier bereid zijn om ze zo goed mogelijk te helpen ! en misschien tot snel op het veld !

Groetjes,

Julian

Bedankt Julian! En hopelijk tot snel op het veld haha!
Hopelijk kan iemand inderdaad ons verder helpen met de datums van de introductie dagen.

Hoe zit het eigenlijk met het aanschaffen van een airsoft wapen hier in Nederland? Weet iemand dat toevallig?

Licht er een beetje aan welke vraag je hierover heb.
Ik heb de afgelopen 2 weken wel aardig wat uitgezocht en kan denk ik wel een aantal vragen hierover beantworden.

De datums van onze eigen introductie dag staan nog niet vast. Maar gaan nog komen helaas door drukte is dat er bij ingeschoten.

Als je zelf een replica / airsoft apparaat ( wij spreken niet van wapens) wil hebben dan moet je lid worden van de NABV. Na betaling contributie en overhandigen van een VOG krijg je de NABV pas. Daarmee kun je zoveel replicas kopen als je wil :wink:

Welkom hier, aanvraag gedaan voor je VOG.......heb je mooi even tijd vast een leuke replika te vinden online maar pas op......met al die shops en filmpjes zit je zo tot diep in de nacht achter je laptop. Hmmmm nu ook al weer 00:45

hahaha jaa inderdaad!
Ik ben al hier en daar aan het rond zoeken.
Hebben jullie ook tips waar ik het beste kan kopen? online of bij een shop?

Voor je eerste replica kan je eens kijken bij onze poolse vriendjes,taiwangun.com of gunfire.pl
Dat scheelt behoorlijk in de kosten en over de verzendkosten hoef je je ook niet druk te maken als je ruim boven de 100 euro uitkomt met bestellen.

Ik raad je juist niet aan om je eerste Airsoft Apparaat in het buitenland te halen.
Raad je aan om eerst een apparaat te huren bij één van de vele organisaties in Nederland.

En er zijn al heel wat winkels in Nederland die apparaten verkopen. Hou er daar eerst eens een paar vast en laat je daar goed adviseren. Dat voorkomt teleurstelling en miskopen. Buitenland is misschien wel goedkoper (ook niet altijd) maar moeilijker voor wat betreft advies en service.

Daarom hebben wij hier een mooi overzicht gemaakt voor je met Airsoft locaties en winkels in Nederland en België: http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/

Zeker voor je eerste replica zou ik je dit aanraden. Later, als je wat meer ervaring hebt en beter weet wat je wilt (of juist niet) en weet waar je op moet letten is aanschaf in het buitenland zeker ook een aanrader.

Bedankt voor de tips!! Heb pas vandaag mijn VOG binnen gekregen i.v.m de weer omstandig heden afgelopen week hier in het noorden.
Ik stuur het vandaag nog op! :)

com-bat heeft sinds kort replica's in de verkoop. Een ontzettend aardige man die je goed op weg kan helpen. Hij zit in Geldermalsen. Kan hem zeker aanraden om een bezoekje te brengen.

Top Jan! bedankt voor de tip! Ga ik zeker doen dan! Hier en daar ff wat rondsnuffelen en dan een keuze maken haha

ik heb mijn replica besteld! Het is een G36 (JG1938 carbine) geworden.

Alleen ik ben opzoek nog naar extra batterijen die ik kan gebruiken en naar extra magazijn's.
Weet iemand welke batterijen ik kan gebruiken voor mijn replica?

@"Pim Niemeijer" ,
Je Mag pas een replica bestellen/kopen als je je NABV-PAS binnen hebt,dit omdat je altyd een kopie van kje pas moet mee sturen,
ik zelf heb een G36c,een fyne replica,
ik werk zelf met nimh acu's,
de magazynen en accu's kan je by verschillende webshops/winkels bestellen,in nederland of buitenland
ik en myn man bestellen dit vaak in polen,
maar kyk zelf maar wat je doet,kyk en vergelyk met de pryzen,en kwaliteit,
succes