ik zeg gedag

Arnold Berg

New Member
27 jun 2014
3
0
Trophies
1
Ik stel me niet voor,maar ga gedag zeggen.

ik ga stoppen met airsoften.
Mijn vrouw en ik zijn al een paar jaar bezig om door middel van I.V.F. zwanger te worden.
Dit kost veeeeeeel geld,en om dat bij elkaar te sparen,moet je dure dingen er voor gaan laten,en iedereen weet dat airsoft een dure hobby is,dus die gaat de deur uit.

ik vind het een super mooie sport/hobby,met geweldige mensen waar ik super mee heb genoten.
en misschien zal ik nog wel een keer een huurkitje gaan halen bij Bunkerhill of zo,maar voor nu wordt onze kinderwens onze grote hobby.

ik werp hier nog wel een paar keer een blik op het forum,en misschien dat ik over een jaar of 2,weer in camo bij jullie sta.

maar voor nu hou ik me rustig bezig met wat mountainbiken en vliegvissen,en meer met mijn vrouw en de behandelingen.

Heren en Dames,het gaat jullie goed.
en veel en mooie Hits toegewenst.

Ja zo begin je met airsoften, en zo stop je met airsoften.
Maar met de reden die kunnen we het allemaal ook prima begrijpen.
En natuurlijk kan je altijd nog een keer meedoen met een huurkitje.
Beter gezegd, je moet wel..... we hebben nog een keer carpoolen van je tegoed ;)
Succes aan jou en je vrouw met de IVF behandeling.
Greetings

Succes ik weet wat je mee maakt. Mijn vrouw en ik hebben het zelfde gehad alleen nog een stapverder (ICSI) . Maar met resultaat twee zonen dol gelukkig.
Nogmaals succes met de behandelingen en sterkte de komende tijd.

Zeker een goede reden, ik denk dat ik voor iedereen wel spreek wanneer ik zeg: Veel geluk en sterkte toegewenst, en hopelijk zien we je na een tijdje weer terug met goed nieuws :) 

Hmm... ICSI zit nog voor IVF hoor...
IVF is de laatste stap... Ik heb zelf al heel het proces doorlopen...

volgens mij doet je google functie het niet Bjorn , of je hebt het verkeerd om opgeschreven maar ICSI is toch echt de laatste stap.Het begint bij IUI dan IVF of ICSI

ICSI is bij ons niet mogelijk.

maar we hebben alle puntjes bij elkaar gelegd en berekend,en we zijn er uit gekomen dat ik niet hoef te stoppen,maar wel minderen moet met airsoften.

Wat super voor je @Arnold Berg!
Airsoft kan volgens velen werken als goede uitlaatklep, lekker raggen in het bos!

Ik ga geen assault rol meer doen,maar ik ga weer terug naar de sniper rol,maar dan echt sniperen.
Niet met een squad mee lopen,maar echt sluipen,spotten en targets pakken.

ICSI is bij ons niet mogelijk.

maar we hebben alle puntjes bij elkaar gelegd en berekend,en we zijn er uit gekomen dat ik niet hoef te stoppen,maar wel minderen moet met airsoften.

Ookal is het misschien iets minder, het is wel goed om te horen dat je er niet helemaal mee hoeft te stoppen. Nogmaals veel succes gewenst met de behandeling!