Ik zoek een specifieke shotgun

DeroxAxe

Member
23 aug 2018
16
12
Trophies
4
Hallo!

Ik heb besloten dat ik een airsoft shotgun wil om mijn verzameling compleet te maken :D Ik heb wat rond gekeken en er zijn zekker heel wat mooien modellen te verkrijgen.

Alleen nu dacht ik er vandaag in eens aan dat het wel cool zou zijn om zoiets als de 'Stoeger Double Defense Over/Under 12 Gauge' te nemen. Heelaas na een korte google search is deze niet echt te vinden. Dus ik wou graag weten of een van jullie weten of er modellen zijn net als deze.

31088-Stoeger.JPG

Ik hoop echt dat iemand wat weet, het is een wild guess, but you never know! Alvast bedankt
 
Ik denk dat de meeste airsoft shotguns meer in de richting gaan van de M870 shotgun. Qua buttstock lijken die daar wel een beetje op. Alleen de voorkant is dan flink anders.

Ik zou zo niet weten wat meer in de richting komt van de shotgun welke ik nu op het plaatje van je zie. Qua M870 zou je eens naar een Cyma Springer Shotgun kunnen kijken, daar is o.a. op Taiwangun veel keuze in.
 
Ja inderdaad je ziet veel van die shotguns, grootste verschil tussen die en deze shotgun is is dat deze geen pump action is, in plaats daarvan is het netzo als een double barrel shotgun waar je de voorkant omlaag klapt en er dan 2 rounds in shuift.
 
Dubbelloops shotguns zijn er wel (kijk eens op de site van octagon airsoft) maar dan wel met de lopen naast elkaar en niet over elkaar.
 
Bedankt! helaas inderdaad alleen naast elkaar. Ziet er inderdaad niet uit dat er een Stoeger Double Defense Over/Under 12 Gauge replica is. Ik heb gister zelf ook nog even gekeken maar nogmaals empty handed :(
 
Een vriend van mij zij dat ook al inderdaad, geen idee hoe maar het is zekker een optie misschien, maar zou wel graag metal barrle en receiver er op willen hebben zeg maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: theaxewars
sorry, ik vrees dat er hier geen replica's van bestaan.