Indoor locatie regio Alkmaar

Lexman

New Member
22 mei 2018
4
0
Trophies
1
Beste leden,

Ik ben op het moment aan het uitzoeken of het te doen is om een indoor locatie op te zetten in de regio van Alkmaar en zou graag jullie reacties willen hebben door middel van het in vullen van een enquête https://surveys.enalyzer.com/?pid=nesir3d2 . Eventuele toevoegingen daarop en ideeën mogen hier in een antwoord op het forum gepost worden natuurlijk.
Met vriendelijke groeten Lexman
 
Beste leden,

Ik ben op het moment aan het uitzoeken of het te doen is om een indoor locatie op te zetten in de regio van Alkmaar en zou graag jullie reacties willen hebben door middel van het in vullen van een enquête https://surveys.enalyzer.com/?pid=nesir3d2 . Eventuele toevoegingen daarop en ideeën mogen hier in een antwoord op het forum gepost worden natuurlijk.
Met vriendelijke groeten Lexman

Laagste optie voor een abbonoment per maand zou 75-100 euro zijn? Dat is minimaal 3 a 4 skirms per maand aan kosten al voor een abbonoment... Ik kan me heel erg voorstellen dat niemand dat ervoor over zou hebben.
 
Het is een peiling en ik kan me voor stellen dat er mensen zijn die dit er makkelijk uit halen maar ook mensen die zeggen dat is voor mij niet interessant. Maar ik snap je reactie wel jwieleman
 
Ik heb hem voor je ingevuld maar ik vind dat je in deze enquete de optie moet krijgen om 0 euro te kiezen als je GEEN abbonement wilt betalen.
 
@Lexman
Ik heb het met je erover gehad ,en wat handvaten gegeven en myn ideeën en mening
Ik vind dst @Paranoid wel geluk heeft met de optie van 0 €
Je idee is verder tof, en een indoorveld in nrd holland erby zou vet tof zyn
 
Makkelijk uit halen? Hoe dan? Ze moeten elk weekend spelen en dan nog spelen ze alleen maar quitte.
 
Makkelijk uit halen? Hoe dan? Ze moeten elk weekend spelen en dan nog spelen ze alleen maar quitte.

Ik snap je vraag maar het is de bedoeling dat er dan ook mogelijkheid is om door de weeks te kunnen oefenen/ trainen en of om te testen en sleutelen aan je replica er zijn teams die daar misschien wel gebruik van zouden willen maken en uiteraard is zo een abonnement geen verplichting maar daarom is het ook een peiling ik ben al bezig om de enquête aan te passen.
Met vriendelijke groeten Lexman
 
De enquête is aan gepast en aan gevuld met een aantal vragen excuses voor het ongemak
 
Ik heb hem ook voor je ingevuld, aangezien Alkmaar vanaf hier best dichtbij is.:)
 
Vond ik ook apart ja..daarom heb ik daar maar 'geen abonnement' ingevuld..
 
Zelfs 75 - 100 euro is echt veel te duur. Dan richt je dat abonnement alleen op een doelgroep die veel vrije tijd heeft (skirmen doordeweeks) en echte airsoft fanaten zijn. Ook heb je dan het probleem dat je dan (te) weinig spelers kan hebben op een dag, dat terwijl er wel Marshalls aanwezig moeten zijn.

Bovendien kan je voor hetzelfde geld kan je 3 - 4 keer naar volmaakte en afwisselde locaties ergens anders gaan. Ik ben afgelopen 4 weken elke week wezen skirmen maar ik hou wel van variatie, bovendien als ik een abonnement zou nemen en dan ergens anders heen zou gaan is dat eigenlijk zonde van mijn geld.

Maar ik denk dat dat een van latere zorgen zou zijn als je een locatie wilt openen in Alkmaar. Bestemmingsplan, goede financiën etc lijken mij een grotere zorg maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet.

Dat terzijde vind ik een nieuwe locatie in Alkmaar natuurlijk wel erg tof, dat is fietsafstand voor mij. Ik ben een keer bij Running The Target geweest in Den Haag en het zou wel leuk zijn om dat sfeertje ook in Alkmaar te brengen. RTT is een vrij simpele en kleine locatie, toen ik er was was de rest van groep eigenlijk allemaal uit de buurt. Dus ik zie mezelf wel vaak komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexman