inschieten kijker Barrett

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
189
59
Trophies
2
Ik heb pasgeleden een Barret gekocht.
Nou ja, eigenlijk 2. De eerste was een plastic variant van Lancer, 2dehands, waar achteraf van bleek dat hij was overgespoten in een andere kleur.
Daar een kijker op gezet maar ik kreeg hem niet ingeschoten op een 40-45 meter.
Na me daar een paar keer op ge-ergerd te hebben, het ding verkocht.
En een spliksplinternieuw Barret in full-metal van het merk Snowwolf gekocht.
Daar vandaag ook een kijker opgezet, en geprobeerd hem in te schieten.
Maar met de turrets helemaal op de max, mis ik nog steeds een A4-tje 😱 op 20 meter !!!
Ik heb geschoten met .30 BB's
Schieten die dingen allemaal zo kut, nieuw uit de doos en moet er een zwaardere veer in ???
Ik wil op zn MINST 50 meter kunnen halen met dit ding.....

En, nog gekker.... de 2de "sniper" die ik bij me had, hetzelfde verhaal.....

Bijlagen

• nuth1.jpeg
    nuth1.jpeg
    180,6 KB · Weergaven: 10
  • nuth2.jpeg
    nuth2.jpeg
    189,2 KB · Weergaven: 9
Je chrono staat ingesteld op 0.20 gr en niet op de 0.30 gr en verder dat is wel weinig Joule voor een sniper. Mijn dmr heeft 1.7 Joule en een sniper mag behoorlijk hoger.

Daarbij is het niet alleen de veer wat je sniper tot een sniper maakt. barrel, bucking en nub tellen ook mee. En dan nog de rest van de internals... goede airseal en die andere shit waar ik weinig verstand van heb 🤣

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Paashaas
De Snowwolf Barret staat helaas niet bekend om z'n prestaties. Meer om z'n opvallende, heule grote formaat...

Ik geloof dat heel veel mensen er uiteindelijk voor kiezen om het geheel op HPA over te zetten om de replica een beetje draaiende te krijgen. De enorm lange inner barrel draagt door geloof ik aan bij.

Je hebt wel mijn respect als je met zo'n ding bij een skirm binnenwandelt. Zijn volgens mij vrij lomp en zwaar...

De Snowwolf Barret staat helaas niet bekend om z'n prestaties. Meer om z'n opvallende, heule grote formaat...

Ik geloof dat heel veel mensen er uiteindelijk voor kiezen om het geheel op HPA over te zetten om de replica een beetje draaiende te krijgen. De enorm lange inner barrel draagt door geloof ik aan bij.

Je hebt wel mijn respect als je met zo'n ding bij een skirm binnenwandelt. Zijn volgens mij vrij lomp en zwaar...
6.5 kg.
“maar” 1.5 kg meer dan mn M4 🙃

ik wil er geen hpa van maken, dan maar op zoek naar andere oplossingen.

Je chrono staat ingesteld op 0.20 gr en niet op de 0.30 gr en verder dat is wel weinig Joule voor een sniper. Mijn dmr heeft 1.7 Joule en een sniper mag behoorlijk hoger.

Daarbij is het niet alleen de veer wat je sniper tot een sniper maakt. barrel, bucking en nub tellen ook mee. En dan nog de rest van de internals... goede airseal en die andere shit waar ik weinig verstand van heb 🤣
de chrono instellingen wist ik, maar je mag bij unit de instellingen niet aanpassen.
maar voor een replica die gemaakt is om te “snipen” vind ik dattie niet ver komt …..
of moet ik een stukje rubber in de montage leggen om het POI op lijn met ,mn kijker te krijgen ?