Vaak genoeg meegemaakt dat de tegenstander compleet vast wordt gezet in hun spawn. Is dit niet noodzakelijk voor de missies en het spelverloop dan wordt er iets meer ruimte gegeven zodat de tegenstander ook weer kan manoeuvreren.
Absoluut niet leuk, naar mijn mening taak van de marshalls om hier het andere team ofwel een 2e respawn te geven of vragen aan de tegenstanders om eventueel ruimte te laten, op een casual skirm kan dit perfect. Op een comp skirm gaat dit lastiger worden maar dit kan verholpen worden door met korte rondes te werken met weinig tot geen respawns.
Als ik een replica koop, daar dikke upgrades in stop, dan mag jij met je cyma tri-shot van 40 euro, heel wat meters afleggen voordat je in bereik bent met jouw shotgun, terwijl ik je al lang een heel magazijn kan geven van mijn BB's.
Klopt! maar daarom worden de competitive skirms altijd of zo goed als altijd op kleinere, meer cqb gerichte velden gespeeld, dan wordt dat range verschil al een pak minder. Op een groot veld gaat dit nooit werken daar ben ik het volledig mee eens.
Als jij een dikke replica of een trip naar Taiwan kunt winnen, ga jij mij dan ruimte geven om van jou te kunnen winnen? Of houd je mij vast in de spawn als je me eenmaal hebt terug gedrukt in de spawn?
Naar mijn persoonlijke visie zal het vastzetten in spawn niet voorkomen, ik denk dat we in een competitief systeem moeten werken met kleinere teams, een beperkt aantal levens en korte rondes. dan wordt dit al een pak moeilijker. Natuurlijk ga ik een tegenstander in een skirm om te winnen geen ruimte geven, ik verwacht ook niet dat die persoon mij ruimte zal geven
belangrijk hier is dat iedereen met dezelfde mindset tegen elkaar gaat spelen. Anders ga je inderdaad frustraties krijgen.
Dat mensen competitief zijn wil niet zeggen dat het niet sportief kan. kijk maar naar boksen en MMA (niet het grote ufc fuckfest though), die mensen kloppen mekaar kapot maar op het einde van de dag schudden ze het handje en hebben ze respect voor elkaar. dit noemen ze sportiviteit en ik zie niet waarom dit niet in elke sport/hobby kan.
Wij hebben als team regelmatig ruimte gegeven aan het andere team. Even "het mes op de keel" van de tegenstander en dan weer los laten om elkaar weer leuke dingen te kunnen laten doen. Als je dat doet op een competitie skirm, waarom wil je dan nog weten wie de beste is? Dan vertekend dat toch ook de uitslag?
Ik heb het hierboven al beantwoord, maar de setup zal natuurlijk anders zijn.
Ik denk dat je bij een competitie skirm er niet mag vanuit gaan dat het "gewoon" een dagje skirmen is met plotseling een inzet. de hele setup zal anders zijn.
Maar nogmaals, ieder zijn ding. just keep an open mind