Introducé?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
Hey allemaal,

Zoals sommigen misschien weten word ik binnenkort 18 en dan wil ik graag een keer meedoen met een skirm om te kijken of airsoft wel wat voor mij is. Ik heb me de laatste tijd flink zitten verdiepen in airsoft, maar een paar dingen zijn nog onduidelijk. Een van die dingen is het meegaan als 'introducé'. Als er nadat ik 18 geworden ben hier op de website een skirm-evenement aangekondigd staat, kan ik dan gewoon zeggen dat ik ook kom, of moet ik van te voren regelen dat ik echt met iemand daar naartoe ga, of is er misschien wel een hele andere manier?

En hoe gaat dat verder op zo'n skirm? Qua de huur van een replica, bb's, magazijnen en dergelijke. Kleding enzo heb ik zelf, moch dat nosig zijn.

Wie o wie kan deze vragen beatwoorden?

Als je een huurkit neemt dan meld de organisatie daar je aan als introduce. Voor de rest verschild het per organisatie wat er bij een huurkit verstrekt word.
Meestal is dat op de website bij de orga terug te vinden

Ik leen je topic even. En wat als je broer 2 replicas heeft? Mag ik dan als introducee mee met zijn gear?

Gr jordy

Yup dat kan gewoon. Alleen moet je broer jou aanmelden bij de NABV als introduce en bij de organistie melden dat hij met 1 intro komt.

Ik leen je topic even. En wat als je broer 2 replicas heeft? Mag ik dan als introducee mee met zijn gear?

Gr jordy

Ik denk dat je beter even je eigen topic kan maken. Niemand reageerd hier meer op denk ik. Mijn eerste vraag is namelijk ook nog niet helemaal beantwoord.

Wat is er niet geheel beantwoord?

Edit: oh ik denk dat ik het zie. Als je je hier op de website aanmeld voor een skirm zal je altijd nog naar de website van de betreffende organisatie moeten gaan om een ticket daar te kopen. Daar staat ook aangegeven of ze huurkits beschikbaar hebben.

Als je als huurder alleen naar een evenement wil/gaat:

- Je zoekt een organisatie uit die huurkits heeft, deze bestaan altijd uit minimaal een AA en een bril/masker. Vaak ook een overal o.i.d. Zoals eerder gezegd staat dit meestal wel vermeld.

- Je meld je aan bij de gekozen organisatie op de door hun beschikbare wijze als zijnde een huurder.

- Je hoeft behalve je ID niks speciaals mee te nemen, alleen eventuele kleding indien je niet aan wil doen wat de verhuurder beschikbaar heeft. Goede stevige schoenen zijn ook aanraders. Evenals eten en drinken.

- Je meld je bij de skirm aan bij de poort/balie/whatever en de organisatie zal dan je ID controleren en soms zul je nog een klein formuliertje in moeten vullen.

- Je krijgt van de organisatie je gehuurde uitrusting en uitleg over hoe je daar mee om moet gaan.

- Je start met de skirm en hebt hopelijk een hoop plezier

Indien je als introducé met iemand naar een skirm gaat:

- Je vindt iemand die jou als introducé mee wil nemen en je een AA ter beschikking wil stellen (soms zul je ook als intoducé wellicht moeten huren, hangt weer van de orga en persoon met wie je meegaat af)

- De persoon die jou meeneemt meld je op de website van de NABV aan als introducé en print de brief die daarvoor aangemaakt wordt uit en neemt deze mee op de dag van de skirm.

- Bij de skirm melden jullie je aan en wordt je ID en het formulier gecontroleerd

- Vanaf dat moment mag je de AA die je ter beschikking wordt gesteld hanteren

- Voor uitleg van de AA zul je bij de persoon moeten zijn die de AA ter beschikking stelt

- Je kleed je om (want nu zul je wel je eigen kleding en bril mee moeten nemen) en gaat, na de fps test, spelen op de skirm.

Voor zowel huren als introducé ga je uiteraard normaal met de beschikbaar gestelde spullen om. Gaat er iets kapot of er gebeurt er iets anders raars waar je geen weet van hebt, probeer het dan niet zelf op te lossen maar laat de verhuurder of eigenaar dit doen. Na afloop van de skirm lever je alles weer netjes in en ben je zo verslaafd aan airsoft dat je diezelfde avond je NABV pas aanvraagt.

wat is er dan nog niet beantwoordt, @Mika  Ik zou toch zeggen dat @Oddball en @Sander  best duidelijk hebben uitgelegd hoe het werkt...

wat is er dan nog niet beantwoordt, @Mika  Ik zou toch zeggen dat @Oddball en @Sander  best duidelijk hebben uitgelegd hoe het werkt...

Inmiddels is er inderdaad hartstikke goed uitgelegd hoe het allemaal zit. Bedankt allemaal!