Introducédag 16 juli 2016!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum

Jan

Well-Known Member
10 mei 2014
3.489
2.077
Trophies
30
Het is weer zover!

Omdat er tegenwoordig steeds meer organisaties huurkits hebben en Introductiedagen organiseren was er volgens ons minder behoefte aan een ACN Introductiedag voor beginnende Airsofters.

Alleen kregen we nog steeds vragen wanneer de volgende ACN Introductiedag georganiseerd wordt. En wij vinden dat natuurlijk hartstikke leuk om te doen.

Dus daarom hebben wij weer een ACN Introductiedag georganiseerd. En deze keer samen met de super enthousiaste organisatie Critical Hit.

Critical Hit heeft voor jullie hun mooie terrein in Ulicoten/Hoogstraten beschikbaar gesteld en wel op zaterdag 16 juli. En wij zorgen ervoor dat we weer een paar gave scenario's voor jullie verzonnen hebben. En onze ACN leden gaan jullie weer begeleiden als Squadleaders en CO's in het veld.

Toegang incl. een huurkit kost deze keer €47,50. De plaatsen zijn beperkt en vol=vol dus wees er snel bij.

Wij hebben er in ieder geval weer heel veel zin in en staan weer klaar om jullie samen met Critical Hit een onvergetelijke Airsoft ervaring te bezorgen.
Inschrijven kan direct bij Critical Hit via onderstaande link:
http://critical-hit.eu/component/rseventspro/evenement/112-acn-introduce-airsoft-evenement

Benieuwd naar Dark Forest? Dan kan je hier de video zien van een introdag die we op deze locatie hebben gehouden: https://www.youtube.com/watch?v=rOmKMFzuHjo

TOF, ennum, als je mee wilt zonder introducee?
samen met @manderspaul al ulicoten gedaan, erg toffe plek!

Op dit moment is het alleen nog beschikbaar voor introducés. Mochten we plek over hebben dan kunnen we dit event beschikbaar stellen voor mensen met eigen gear :)

dat zou super zijn, mochten er plekken over zijn! Of jullie hebben op t laatste moment nog hulp nodig
durf te vragen :)

Oeh lekker in de buurt als er nog plekken voor leden zijn dan hoor ik het graag.

@lotte Als er iemand gaat die in de omgeving van Den Bosch komt zou dat heel fijn zijn.

Ik zou zeggen maak een topic aan voor carpoolen naar Ulicoten misschien dat er meer mensen.langs Den Bosch komen

mochten er plekken vrij komen voor niet inroduce's kan ik evt omrijden via den bosch, maarja, dat is alleen ALS er plekken vrij komen :P

We gaan binnenkort de inschrijving ook open zetten voor mensen en eigen gear met geen/weinig Airsoft ervaring.

We wilden eerst de mensen die helemaal geen Airsoft spullen hebben een kans geven om zich in te schrijven en een huurkit te bemachtigen en zodadelijk kunnen dus mensen die geen huurkit nodig hebben inschrijven.

ah super om te horen!!
ik heb pas 2x een skirm gedaan (zondag #3) dus ik ben erbij :)

Als er nog plekken over zijn voor mensen met eigen gear ben ik ook van de partij! De laatste keer bij Ulicoten ben ik met @manderspaul meegereden (wat natuurlijk veel gezelliger is dan alleen rijden) en de locatie is ook top!

Deze keer misschien iets langer slapen voordat ik naar een skirm ga zodat ik niet half gaar daar aankom :D

Wat is trouwens de max aantal aanmeldingen en wij kunnen ons gewoon aanmelden op de link op de hoofdpagina? Voor mensen die dus al langer spelen.

Zoals de naam al zegt is deze dag bedoelt als Introductiedag voor mensen die graag geïntroduceerd willen worden in de Airsoft sport.
Wij willen dus vooral ruimte geven aan mensen die geen ervaring hebben met Airsoft en graag een keer, onder onze begeleiding, kennis willen maken met deze gave sport. Deze dag is dus niet bedoelt voor mensen die al langer spelen.

Alleen weten we uit ervaring dat er ook mensen zijn die al zo zeker ervan zijn dat ze deze sport fantastisch zullen vinden en al gelijk hun eigen gear hebben aangeschaft. Voor deze doelgroep gaan we, zoals eerder gemeldt, binnenkort ook de inschrijving open zetten. Dan heb je dus geen huurkit nodig en betaal je alleen de toegang tot het event a €27,50 (je kunt dan kiezen tijdens de inschrijving).

Dat gebeurt binnenkort dus, wanneer de Introducees die helemaal geen eigen gear hebben de kans hebben gekregen een huurkit te regelen.

Ok, vanaf nu kunnen Introducees die geen huurkit nodig hebben zich ook inschrijven!!

Dus als je al beschikt over je eigen Airsoft Apparaat en kleding maar nog geen of weinig Airsoft ervaring hebt schrijf je dan nu snel in op:
http://critical-hit.eu/component/rseventspro/deelnemen/112-acn-introduce-airsoft-evenement

En in onze agenda kun je weer aan elkaar laten zien dat je naar het event gaat:
http://www.airsoftclubnederland.nl/evenementen/acn-introducedag-16-juli-2016-bij-critical-hit-in-ulicoten/

Let op: dit betekend wederom niet dat je aangemeld bent voor het event. Dat moet je zoals altijd direct bij de organisatie doen.

Mocht je nog vervoer over hebben of zoeken naar de Introductiedag:
Check even het carpool topic, misschien kan je iemand helpen of met iemand meerijden:
http://www.airsoftclubnederland.nl/forums/#/discussion/1861/carpoolen-naar-ulicoten