Introducédag 16 juli 2016!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
VOORBEREIDINGEN:
Als je een huurkit hebt besteld bij Critical Hit krijg je een "leen replica & camo kleding 1000BBs en veiligheids bril".

Verder raden we je aan om het volgende mee te nemen:
- Goeie stevige en hoge schoenen (die je enkels goed beschermen) met een diep profiel
- Reserve kleding en sokken
- Water (je kunt daar ook eten en drinken kopen maar zorg ervoor dat je de hele dag door drinkt, liefst water)

heb hier zelf al een keer gespeeld met mijn broer, was erg gezellig en erg leuk veld (alleen jammer van de tekenplaag die maand) maar mocht de pret niet drukken, mooi groot veld met veel variatie in terrein.
alleen klein vraagje/verzoekje; ik ben linkshandig en daardoor zijn sommige replica's wat...onhandig voor mij, zou ik het verzoek kunnen maken voor een G36 o.i.d.? en zo ja, bij wie?
heb er nu al zin in!

Voor diegene die zich ingeschreven hebben is o.a. het volgende naar het email adres gestuurd wat je opgegeven hebt tijdens de inschrijving:

Het programma gaat precies om 08:00 beginnen (dus geen minuut later).
Zorg er dus voor dat je op tijd bent.
Het parkeerterrein gaat in ieder geval vanaf 07:30 open.

En het adres kun je hier vinden (let op de specifieke routebeschrijving in de onderstaande link):
http://critical-hit.eu/airsoft-evenementen/airsoft-agenda/locatie/18-dark-forest
Dark Forest - nieuwe parkeer locatie:
Lijmbeek 4a, Hoogstraten / Meerle, België
(Navigatie via Dorpstraat 79 te Ulicoten, om te voorkomen dat je via een onbegaanbare wegen word gestuurd, lees instructie in bovenstaande link)

Daar kun je je auto parkeren.
Vanuit daar vertrekken we naar het veld. Je komt dus voor het einde van de dag niet meer terug bij je auto!
Zorg er dus voor dat je alles bij je hebt wat je nodig denkt te hebben.

Zorg er ook voor dat je goed voorbereid bent.
Als je een huurkit hebt besteld bij Critical Hit krijg je een "leen replica & camo kleding 1000BBs en veiligheids bril".
We raden je aan om het volgende mee te nemen:
- Goeie stevige en hoge schoenen (die je enkels goed beschermen) met een diep profiel
- Reserve kleding en sokken
- Water (je kunt daar ook eten en drinken kopen maar zorg ervoor dat je de hele dag door drinkt, liefst water)

Tot zaterdag 16 juli om UITERLIJK 08:00!!