Introductie

Thimo Vliegen

Member
2 dec 2019
15
6
Trophies
4
Hallo airsoft vriendjes. Ik ben nieuw op het forum en dacht ik stel me even voor zal wel zo vriendelijk zijn. Ik ben Thimo 17 jaar. Speel sinds me 15e airsoft nu ongeveer zo een 2,5 jaar. Me eerste skirm was op the chambers. En daarna meteen het eerste replica gekocht en gaan spelen. Na een half jaar overgestapt tot snipen. En iets langer dan anderhalf jaar als sniper gespeeld. En nu overgestapt op CQB/Speedsoft/SpeedQB. Speel het nog niet heel lang en zal pas in het nieuwe jaar weer vol gaan spelen. Dus ben op het moment om het zo te zeggen "speedsofter". Speel alleen in belgie, woon er toch naast :p. Favoriete velden. The chambers, Airsoft peer CQB. Primarie op het moment ARP-9 HPA, Voor het een HPA was het een AEG, Heb de replica helemaal omgebouwd van AEG naar HPA met polarstar v2 een andere barrel etc etc. Dit is het een beetje hoe ik ben en wie ik ben en alle info erom heen :p.

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum! Je hebt je replicas in belgie liggen? Dan sta je in een illustere traditie haha.

Welkom op het forum! Je hebt je replicas in belgie liggen? Dan sta je in een illustere traditie haha.
Hoii maffo. Nee ik heb mijn replicas in huis liggen in NL. Mijn vader speelt ook airsoft dus daarom ligt dat allemaal hier :). Want ik ga toch overal met hem airsoften. En als ik 18 ben vraag ik me zelf de NABV pas aan.

Hoii maffo. Nee ik heb mijn replicas in huis liggen in NL. Mijn vader speelt ook airsoft dus daarom ligt dat allemaal hier :). Want ik ga toch overal met hem airsoften. En als ik 18 ben vraag ik me zelf de NABV pas aan.

Aah, heeft hij jouw aangestoken of jij jouw?

Aah, heeft hij jouw aangestoken of jij jouw?
Nee!. Ik heb hem aangestoken. Heb hem wat filmpjes laten zien en zijn toen gegaan. En ik had eigenlijk gedacht dat hij het niets vond maar hij vind het geweldig!. En sleutelt ook veel aan zijn replicas dus dat ziet goed.

Vraag me nu af of ik je al in Peer gezien heb. denk het niet.
Hoi. Ik denk het persoonlijk niet ben er maar een paar keer geweest. En ben tevens ook op andere velden geweest. En in december airsoft ik bijna niet tot helemaal niet ivm dat december een drukke maand voor mij is. Begin januari ga ik weer volop spelen althans proberen want ben nog steeds afhankelijk van vervoer. Als ik 18 zal ik elke week wel 1x te vinden zijn in peer. En voor de rest nog is het slachthuis uitproberen blijkt ook een heel goed CQB veld te zijn.

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
wat kicke dat je dit met je pa kan doen joh! Buiten het feit dat ik het wel vet zou vinden met die ouwe van mij zoiets te gaan doen is het wel een leuke vader - zoon activiteit joh!

• Leuk
Waarderingen: Thimo Vliegen
wat kicke dat je dit met je pa kan doen joh! Buiten het feit dat ik het wel vet zou vinden met die ouwe van mij zoiets te gaan doen is het wel een leuke vader - zoon activiteit joh!
Haha! Ja een super vader en knetter gek :P. Waarom wil jou pa dan niet of heb je het nooit gevraagd ?.

Is ie hoor.

Bijlagen

• 52638842_786099358419094_9019195751233748992_o.jpg
    52638842_786099358419094_9019195751233748992_o.jpg
    149,9 KB · Weergaven: 203
  • Leuk
Waarderingen: MauriceV92