Introduction time...

Blade

Well-Known Member
6 mrt 2015
409
242
Trophies
15
Nou ff een snelle introductie dan....



Ik ben Pascal, 36 jaar en ik woon in Goes (ZLD).

Voor mijn werk ben ik geveltechnisch tekenaar/ontwerper en doe ik wat taxiwerk voor een extra zakcentje.



Ik ben geinteresseerd geraakt in Airsoft doordat we regelmatig met een grote groep vrienden gingen paintballen en zo hebben we een groepje gevormd (Airsoft Expendables) om het wat beter en realistischer aan te pakken en dan is de keuze naar Airsoft snel gemaakt.

Ben nu een half jaartje lid van de NABV en heb nu ondertussen 5 skirms ondergaan, heb al veeeeeel te veel geld uitgegeven aan mn loadout en mn AA-arsenaal (3 pistolen, 2 assault rifles en een shotgun) en ik absorbeer ieder beetje informatie over de sport als een spons :D


Ik heb verder nog veel interesses, maar mijn voornaamste interesse ligt bij de house muziek, hier zit ik al vanaf het begin van de 90's in en sinds '95 draai ik zelf ook op regelmatige basis als dj op feesten binnen en buiten de regio. Ik draai ongeveer alles wat tussen oldschool en hardcore in zit, zolang ik er maar een goed gevoel aan overhoud.

Verder doe ik wat hobbywerk als grafisch ontwerper van flyers, logo's etc. 

Ook ben ik niet vies van geregeld wat te klussen en natuurlijk besteed ik ook voldoende tijd aan mijn vriendin, want die moet tevreden gehouden worden, anders is het waarschijnlijk snel klaar met het airsoften ;)



Ik hoop hier op het forum nog veel interessante onderwerpen te vinden en zo weer iedere keer wat wijzer over Airsoft te worden



mzzlzzz
 
Welkom Pascal, zo te zien weet je al genoeg over airsoften. Zo te zien ben je ook een aardig druk bezig haha. Misschien wel tot op een skirm.

En je mag natuurlijk altijd vertellen wat je allemaal in je arsenaal hebt zitten :p
 
Welkom hier!


Dat je nog tijd hebt om te airsoften met zo'n druk leven :O
 
Welkom! Zo te zien hebben we een hoop dezelfde interesses. :) 
 
Aller eerst welkom op het forum!!!zo te horen al een flinke Loadout!!!


Let er wel op dat we dit geen wapens noemen!!!!!!


Zal je vast een keer zien! Tot snel
 
Welkom Blade! 


Al flink actief bezig inderdaad! Leuk man :D Waar heb je zoal geskirmed? 
 
ik ben een keer in Schoten geweest, dat was mijn eerste kennismaking met de veredelde airsoftsport :D got me instantly hooked


2x ben ik naar Charleroi geweest voor een gewone skirm en 1x heb ik daar een speciaal CQB trainingsweekend gehad van Project Gecko


Verder heb ik een keer geskirmed in Oude Tonge bij Ghost Town en hier ga ik volgend weekend ook weer naartoe, is tenminste lekker in de buurt voor mij en ik vind het een leuke indoorlocatie
 
Kijk! Schoten ben ik ook begonnen haha! Nice one :D


Charleroi ken ik niet. Wat is dat voor een veld.
 
Het veld bevindt zich in Charleroi gedeeltelijk in een oude bierbrouwerij en een daar achter gelegen bos incl heuvel van een paar 100 meter hoog. Binnen in de brouwerij heb je echt een hele mooie vervallen industriele omgeving met tunnels, doorgangen, een grote binnenplaats en talloze donkere kamers dus je kan ook lekker met je flashlight werken. Vanuit het gebouw heb je enkele doorgangen naar het achtergelegen bos en daar kun je je lol ook op in de vele heuvel en dalen.


Dit filmpje heb ik op youtube gevonden en schept wel een redelijk beeld van het gehele terrein.


https://youtu.be/zKoMcY8yMRk