Invoeren AA Apparaten

netjes met kopie vanuit polen laten komen geen problemen met douane maar misschien wel omdat het binnen EU was

oke ik heb vandaag me pas binnen dus ben nu een echte airsoft beoefenaar.nog een klein vraagje wat zetten jullie als comment neer als je besteltd vanuit het buitenland

dat ze een kopie van je NABV pas bij voegen voor de douane. ligt er natuurlijk aan waar je gaat bestellen sommige doen dat automatisch al.

nee ik bedoel dat sommige winkels al ervaring hebben met het verzenden van AA's naar nederland en uit standaard procedure al een kopie bijvoegen ;-)

bij gunfire dien je volgens mij een kopie van je pas naar een email adres te sturen. en dan voegen hun hem bij het pakket

waar moet je bij taiwangun.com je nabv pas sturen of uploaden?? ik heb een order geplaats maar nog niet betaald,

shop@taiwangun.com
Die kun je met een begeleidend bericht hier naar toe sturen.

oeps nog vergeten kan je in die mail ook zeggen dat ze de fps naar 360 moeten brengen?

ja dat zou je er eventueel ook in kunnen zetten of ze het doen is weer wat anders.maar meestal krijg je wel een bevestiging terug dan.