Iron Site Airsoft shop (ISAShop.eu)

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.441
655
Trophies
25
In mijn zoektocht op 28 nov '15 naar Daniel Defense L85 Adapter voor de WE L85 GBB kwam ik uit bij ISA shop. Ze hadden een mooie prijs/verzendkosten verhouding dus ik bestelde deze daar. Wel moest deze bij hun ook weer besteld worden dus was het wachten totdat hij bij hun binnen kwam. Maar niet erg de L85 was ook nog onderweg.

Op 5 dec '15 ook een spuitbus verf en een M4 magazijn voor mijn L85 besteld.
Alleen hier begonnen de problemen. Er stond niet bij dat deze ook door hun eerst besteld moest worden (dit stond wel bij de adapter).
Aangezien ik moest wachten op de adapter heb ik gevraagd of beiden bestellingen in 1 zending konden. Dit was geen probleem.
In de tussentijd kreeg ik een bericht dat een deel van mijn bestelling was verzonden maar na contact met hun was dit gelukkig niet het geval en zou het alsnog als 1 geheel verstuurd worden.
Ook verstreek ondertussen 2015 en gingen we over naar 2016 (logisch hé :D )

Op 19 jan '16 maar bericht gestuurd dat ik nog steeds niks heb vernomen van mijn bestelling en dat het wel erg lang duurt. Maar ook dat in mijn opzicht alles allang binnen had kunnen zijn. Hierop de termijn gesteld om tot het einde van de week te wachten en als ze de verf dan niet hadden de bestelling op maandag naar mij toe te sturen zonder de verf, met daarbij het terugboeken van de betaling van de verf.
2 dagen later reactie van ze gehad dat ze nog die week het pakket versturen.
Op 26 jan nog gevraagd naar een track&trace(T&T) zodat ik ook weet wanneer mijn pakket te verwachten. En mijn geld over te maken via Paypal.
De dag erna bericht gekregen dat de T&T wel verstuurd is en mogelijk in mijn spambox zou zitten en dat ik iban moest doorgeven voor terugbetaling. De spambox nagekeken maar niks gevonden en iban toegestuurd.
De dag erna had ik het geld netjes terug op mijn rekening maar nog steeds geen pakket dan wel T&T.
Uit eindelijk vandaag mijn pakket ontvangen.

- Communicatie is wel snel
- voorraad shop is onduidelijk aangezien je niet kan zien of het fysiek wel in de shop is
- leveringsservice is traag

Ik heb woensdag een M870 converter gekocht zodat je M4 magazijnen kan gebruiken een flesje tracer BB's.
Het is een Vlaams bedrijf waar je niet met iDeal kan betalen.
Dat was helaas niet iDeal (sorry for the pun) maar dit ging verrassend goed.
Ik heb geen enkele bevestigingsmail oid gehad maar in je webshop account kun je precies je betaling en verzending volgen.
Onderdeel vandaag uit België binnen gekregen, dus in twee dagen.
Super netjes verpakt met van die dichtgesealde luchtzakjes om de boel te beschermen.
Nette factuur erbij.

Nadelen:
- Niet mogelijk te betalen met iDeal

Voordelen:
- Mooi aanbod, ook 3D print dingen en 2e hands replica's.
- Snelle verzending, ook uit België
- Net verpakt

• Leuk
Waarderingen: QuickFix