Issues met magazijnen

ViperFang

New Member
19 mei 2025
2
0
Hopelijk kan iemand mij hier wat verder mee helpen. Ben sinds kort in het bezit van de SSR4 MK2, en nou heb ik het volgende probleem:

Midcap mags feeden zonder problemen.
Realcap mags feeden niet, maar als ik de mag verwijder uit de replica zit er wel een bb in de hopup die ik vervolgens wel af kan schieten. Kan het zijn dat de mag teveel druk geeft waardoor de bb niet uit de hopup geschoten kan worden? En heeft iemand hier een oplossing voor?

Ja, zou kunnen dat ze te veel druk hebben. Maar te weinig kan ook. Als je het het schuifje om haalt heb je wel een bb shower? En het magazijn leeg? Dan is het waarschijnlijk te veel spanning.

Je zou in dat geval (eerst maar eens 1) een magazijn een aantal dagen vol weg kunnen leggen. Hier door blijft de veer langere tijd gespannen en verliest hij wat kracht.

Een andere optie is de veer er uit halen en een stukje afknippen, tot dat dit genoeg is(wel weer plat maken op het uit einde).

Misschien nog wel beter om de veer los te halen, een stukje er uit te halen en gewoon vast te houden en dan schieten, doet hij het nog niet. Dan nog verder er uit ect.. Tot dat de bbs er niet meer uit willen komen. Doet hij het dan nog niet. Dan is het wat anders.

Maar inderdaad, wat Gambit zegt klopt ook.

• Leuk
Waarderingen: ViperFang