Jayyzz - Stel je even voor!

Jayyzz

New Member
3 aug 2016
1
0
Trophies
1
Beste forumleden,

Mijn naam is Jay, 21 Jaar uit en ik kom uit de buurt van Zutphen (Lochem). Ik zit al langere tijd te kijken naar airsoft en het lijkt me erg leuk om een keer mee te gaan naar een skirm (kwam er net achter dat 2 weken geleden de introduceedag was :neutral:). Als voorbereiding leek het mij wel zo leuk en handig om het forum door te gaan lezen.

Mochten jullie handige en relevante info hebben ontvang ik dit graag (linkjes ed). Ik zit momenteel nog compleet in het duister wat betreft de begrippen en de gang van zaken, dus alle info is welkom.

Ook als iemand mij zou kunnen uitleggen hoe ik me een keer kan aanmelden om met een skrim mee te gaan, hoor ik dat ook graag!

Ik hoop jullie snel op het veld te zien ;)

Welkom bij de airsoft gang Jay ;)

Ja, dat is wel jammer ja. Hier is inderdaad veel info te vinden over hoe en wat. Ook de op site van de NABV; http://www.nabv.nl/over-airsoft is veel nuttige info te vinden. Misschien even verstandig om dat door te lezen. Als je wilt kun je als introducé mee op zaterdag naar Ulicoten, Dark Forest. Ga ik ook naartoe en ik las dat er een clubje leden ging.

Alvast succes :)

Bedankt voor de link, ga ik zeker even doorlezen.

Deze zaterdag gaat hem helaas niet worden (van 9 tot 5 klussen aan de auto). Mocht ik nou mee willen gaan als introducee met een skrim in de toekomst (denk dat over een week of 2 het wel gaat lukken), hoe vind ik iemand die mij dan kan begeleiden, en waar schrijf ik mijzelf in dat er ook rekening word gehouden dat ik kom?

Erg bedankt :smile:

Hoi jayzz welkom op het forum als je het vriendelijk vraagt dan wilt een forum lid je vast helpen met je voor te dragen als introducee als je wilt kan ik dat een keer doen maar dan moeten we effe alles goed regelen maar daar zie ik geen probleem :)

Kwa tips alles inlezen met alle regels en een paar keer als introducee gaan en ervaring opdoen en niet te duur beginnen het moet lekker en fijn werken niet blits zijn :p

Bedankt voor de info Chris! Ik zal dan wel opperen wanneer ik kan :smile:

Te duur zal het zeker niet worden, ben nog altijd een student haha.

Kan ik trouwens ergens vinden wat allemaal nodig is om te starten? Dus echt bare-minimum wat nodig is?

Jan heeft een paar video's gemaakt op YouTube en daar zit er eentje tussen die over een beginners loadout gaat.
Als je op ACN of Jan's loadout zoekt kom je er wel.
Ik heb de video's denk ik wel tien keer gezien :P

Welkom Jay. Zoals je ziet zijn hier volop vriendelijke mensen te vinden die je graag helpen met antwoorden en tips. Enne.... Verslaving gegarandeerd ;-)

Welkom!

Het mooiste zou zijn als je met iemand mee kan die meerdere replica's heeft. Zijn over het algemeen beter dan huursetjes bij skirn locatie's. Krijg je gelijk een goede indruk hoe het spel werkt met een goed werkende replica! Kan je daarna altijd nog je eigen gear aanschaffen :)

@BoomSmurf dat merk ik zeker. Volop hulp en vrienselijkheid :smile: .

@bvdzeeuw Dat zal ik dan even kijken over een paar weken wanneer ik kan :). Mijn plan was sowieso om eerst even te proberen en dan pas te gaan kopen ;)

Welkom op dit forum en hopelijk in deze prachtige Airsoft sport.

Je kan inderdaad mee als introducee met iemand die al een NABV pas heeft.
Maar je kunt ook naar een event en organisatie gaan waar men huurkits verhuurd.
Die organisatie meldt je dan aan als Introducee en dan is het op die manier geregeld.
Het is sowieso leuker om met iemand of een groepje mee te gaan naar een event, maar mijn punt is: je hoeft niet altijd persé mee te gaan als introducee met iemand met een NABV pas.

Let wel op dat je maximaal 6 keer per jaar als Introducee mee kan. Die regeling is om kennis te maken met de Airsoft sport (introduceren) maar als je dus echt gaat Airsoften moet je zelf een NABV pas regelen.

Welkom Jayz! :)

De meeste vragen zijn inmiddels beantwoord. Bedankt voor het doorsturen naar ons kanaal @ChaoSState ^_^ Daar staan inderdaad wat video's op die je gaan helpen Jay!

@Jan post ook eens wat van je nieuwe loadout :D
Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet!
[/offtopic]

Die is nog niet af :( :( De schoenen, rugzak en wat pouches zijn het probleem. Kan niet vinden wat ik wil hahaah!