mooie reacties allemaal, zeker een aantal velden om nog eens te bezoeken.
In ieder geval naar Dark Forrest en de Crimi events velden.
Top veld vind ik factory weinagut(BE) . Maar die is er niet meer
Laat maar weten als je naar Dark Forrest gaat! Ik ben hier laatste tijd regelmatig te vinden.Wellicht zien wel elkaar daar!mooie reacties allemaal, zeker een aantal velden om nog eens te bezoeken.
Dark Forest is de laatste maanden serieus bezig met het verbeteren van het veld waarbij ook echt geluisterd word naar de spelers.
Zo zijn er nu loopgraven aangelegd waar je gewoon in kan staan, de bunkers zijn verbeterd en zijn ze nu bezig met het CQB dorp in het midden van het veld. Ook de safety is onlangs helemaal aangepakt met o.a. nieuwe tenten, banken en tafels. Elke keer al we daar komen is er wel weer iets verbeterd. Top!
Een verbeterpuntje is zoals al @Goovscoov aangaf: de speltypes. Af en toe kan het onduidelijk zijn welk spel je nu aan het spelen bent en wie waar spawnt. Daarnaast heb je de "begeleid de DAF/Beast" missies na een tijdje ook wel weer gezien. Tijd voor nieuwe speltypes.
Balls and Arrows vind ik een beetje de McDonalds van de Airsoft velden. Het is er goed geregeld en iedereen vindt er wel iets wat hij lust, maar je moet geen hoogstaande culinaire gerechten verwachten. En oh ja er na heb je toch altijd weer honger.
Wat ik wel leuk vind aan Balls and Arrows is dat het veld ongeveer in 2en is gedeeld. Een deel wat geschikt is voor snipers en een deel wat veel minder is geschikt voor snipers. En dan alsnog gaan snipers zeuren op de Facebook pagina van B&A dat een deel van het veld te dicht begroeid is
Wat ik wel leuk vind aan Balls and Arrows is dat het veld ongeveer in 2en is gedeeld. Een deel wat geschikt is voor snipers en een deel wat veel minder is geschikt voor snipers. En dan alsnog gaan snipers zeuren op de Facebook pagina van B&A dat een deel van het veld te dicht begroeid is
Hi jan,In NL zou ik Bunker Hill aanraden. Leuke structuur met teamleaders en platoons. Al vind ik het al een tijdlang hetzelfde. Steeds dezelfde soort missies op dezelfde soort locaties. Maar als je er nog niet veel bent geweest is het zeker een aanrader!
Daarnaast Wild Mountain en Zuid 63.
In België inderdaad The Chambers! Al vind ik het wel steeds spanneder worden qua veiligheid.
Hi jan,
Hoezo vindt je het spannender worden kwa veiligheid? De ruimtes waar je mag komen zijn veilig, staat niet op in storten ed. De gedeeltes waar je niet mag komen is ook met een reden.
Ik speel elke maand wel meerdere keren op de chambers, ik ken crimi, hun doen een hoop aan het veld (ook dingen die jij als speler niet ziet).
Okee, dat wist ik niet. Op een gegeven moment kwamen er geen skirms meer online en daarna niet meer gekeken omdat ik dacht dat hij dicht was.Heb ik misschien iets gemist? Ben hier in het verleden al vaak geweest en ik weet dat ze tegenwoordig nog een locatie (the Hospital) erbij hebben, maar dat the Factory er niet meer zou zijn als locatie, had ik nog niet meegekregen. Er staan vooralsnog ook gewoon nog skirms gepland in de agenda tot in maart
Je kan vanaf het dak gemakkelijk de parkeerplaats raken (waar je dus zonder bril rond loopt).
Ik speel elke maand wel meerdere keren op de chambers, ik ken crimi, hun doen een hoop aan het veld (ook dingen die jij als speler niet ziet).
Ik ben vergeten te vermelden dat ik er marshall zie ik nu Fps is wel strikt, wij lopen in het veld rond met chronos, kiezen willekeurig mensen uit om te fps-en. Schiet je te hard, mag je gelijk nasr saftey en is het einde dag voor jou.Je kan vanaf het dak gemakkelijk de parkeerplaats raken (waar je dus zonder bril rond loopt).
Verder kreeg ik weleens het idee dat het FPS'en niet heel erg strikt wordt genomen.
Mocht je later een replica het veld mee in nemen welke niet geFPS't is zullen ze daar (behalve als er klachten over komen) nooit achter komen.
Er zijn natuurlijk altijd opties om ervoor te zorgen dat mensen geen lintje of deur aan de kant trekken om ergens toch in te gaan. Dat is wat makkelijk om te zeggen. Zeker wanneer het op veiligheid aankomt. En ik snap ook dat het geld kost en dat Crimi er druk mee bezig is.Dat punt van gangen waar je niet mag inkomen herken kk, elke ochtend doen wij een ronde lopen en treppen meerdere deuren etc die van hun plaats af zijn. Hou je helaas niet tegen.