Jepper gaat eens kijken of het wat voor hem is.

Jepperrrr

New Member
27 mei 2015
1
0
Trophies
1
Hi,


 


Ik ben dus Jesper (Jepper), 33 jaar, en heb me altijd al aangetrokken gevoeld door lasergame, paintball, en nu ook (weet het pas een week dat dit in NL mag) Airsoft. Waarbij Airsoft mij toch het meeste interesseert.


Ik zou graag een keer met iemand als introducee mee willen om te kijken of dit echt zo leuk is als dat ik denk dat het is. Om mijzelf daarna eens goed te laten informeren over het aanschaffen van de juiste, goede en stabiele gear.


 


16 jaar geleden heb ik eens 2 jaar op schietsport gezeten. Het alleen maar schieten is echter niet hetgeen wat ik zoek, rondlopen (sluipen) en tactisch bezig zijn interesseren mij een stuk meer!


 


Gegroet, Jepper
 
En waarom ook niet, NABV in behandeling :) ben ook al aan het zoeken naar een mooi AA (al iets langer dan vandaag)


Wat ik echter nog niet goed kan vinden is het kwaliteitsverschil tussen de vele merken op de markt. Zoals ik hier lees zijn daar de meningen ook over verdeeld, en zal ik dit dus ook over tijd zelf moeten gaan ervaren.


Nu heb ik mijn oog laten vallen op een M4: http://gunfire.pl/product-eng-1152207219-Colt-M4A1-Carbine-Replica-Desert-Digital.html van King Arms (wat ik hier op de site juist weer minder zie) of de http://gunfire.pl/product-eng-1152204170-WE-M4-CQB-carbine-replica-black.html van WE, de prijs lijkt mij een beetje gemiddeld te zijn als ik ga vergelijken, mijn budget is tussen de 200-400 euro om te beginnen. Is dit dan ook een gemiddeld kwaliteit? of heeft de prijs meer met merknaam te maken?


 


Is er ook "Jip en Janneke" documentatie te vinden over verschillende gearboxen, zoals voordelen/nadelen werking ervan etc... Als ik met iets ga beginnen wil ik ook altijd weten wat ik in handen heb, en hoe het werkt :)


 


Hoor/lees het wel.


 


Jepper
 
Ha Jepper! Kijk aan gelijk al aangemeld bij de NABV. Netjes hoor! ^_^ 


King Arms heeft @Joris volgens mij gebruikt bij zijn eerste replica. Volgens mij prima ding. 


Je zal op internet altijd voors en tegens vinden van bepaalde merken. Het blijft electronica wat kapot kan gaan. Ook bij Tokyo Marui's heb ik dingen kapot zien gaan (meestal geen grote dingen). Bij goedkopere merken zie je het alleen veel sneller mis gaan en is het vaak lastiger vervangende onderdelen te vinden.