John Snow gaat de toekomst in

John Snow

Well-Known Member
24 jul 2015
49
6
Trophies
4
Hallo allemaal, John hier.

Ik zal me even voorstellen, ik ben zoals te zien John,ben 18 jaar oud en woon in Drunen (tussen Tilburg en Den Bosch). Ik ben op dit moment student aan de Fontys Hogeschool te Eindhoven. Hier zit ik nog niet op kamers aangezien ik het thuis nog prima vind te overleven. Naast mijn studie ben ik graag met teamspellen bezig, zowel in games als in sporten. John Snow is mijn gamertag omdat vaak als leider wordt gezien door teamgenoten in game, maar ook op school. Naast dat is GoT gewoon een awesome serie!

Een aantal jaar geleden ben ik in contact gekomen met airsoft door Scoutthedoggie, dit is een Schots/Iers-airsoftkanaal. echter was ik op dat moment nog te jong voor de minimale eisen. Vanaf dat moment was ik zeer geinteresseerd in Airsoft. Nu was ik een tijdje geleden bij een vriend die vertelde dat hij een NABV-pas had aangevraagd. Hier pakte ik gelijk mijn kans, en besloot zelf ook een VOG aan te vragen.

Nu ben ik een beetje aan het rondzoeken naar AA's en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een intermediate wapen wil komen. Hier was ik tot deze AA gekomen: http://www.airsoftworld.net/g-g-combat-machine-srl-cm16-sr-l.html Het is een Combat Machine van G&G, deze serie staat bekend als de budget/sportsline van G&G. Maaaar, deze AEG heeft een mosfet build-in direct uit de box. Dit zorgt er voor dat ik ipv full auto, three-round burst kan schieten. 

Omdat ik nog een beginnende airsofter ben, heb ik een aantal vragen die jullie hopelijk kunnnen beantwoorden:

1. Is het nodig om vanaf de start goede cammo kleding te hebben? Ik besteed namelijk nu iets meer uit aan een de AA met een redelijke sight dan aan bijv. invadergear multicam kleding.

2. Zijn twee 9.6V 1600mAh batterijen genoeg voor een dag airsoften? Is het slim om na het airsoften de batterijen gelijk op te laden, of ze te laten staan hoe ze zijn en ze voor de nieuwe skrim opnieuw opladen?