Hallo iedereen, beginnend airsofter hier.
Ik ben momenteel bezig de eerste replicas uit te zoeken.
Echter ik raak helemaal verdwaald in keuzes vs joule regels.
De ene site zegt dat de replica in joule max 1.2 mag schieten en dat dit getest wordt op het event met .2 gram bb's.
Het reglement van nabv zegt op de ene plek 1.2 joule met max .3 gram bb's.
En op de andere plek 1.2 joule met .3 en anders de zwaarste bb's van dat veld tot max .3.
Ze raden vaak co2 pistolen boven greengas aan. Echter wat ik zie is dat bijna alle co2 pistolen met .3 gram boven de 1.2 joule zullen gaan. Sommige zullen met .2 gram wel netjes binnen de regels blijven.
Dus wat is nu waar?
1. Welk gewicht bb's worden nu gebruikt in nl om te testen?
2. Klopt het dat bijna alle co2 pistolen in nl niet gebruikt kunnen worden?
3. Ik heb interesse in de ssp1 van novritsch , kan dit nu wel of niet in nl?
4. Kunnen gas pistolen afgesteld of aangepast worden zodat ze wel gebruikt kunnen worden?
5.mag je op velden spelen als je aangeeft alleen de .2 te gebruiken?
6. Op bijv shogun zijn veel pistolen aangemerkt als 1.3 joule. Hoe weet ik nou of dit mag of niet. Gewicht bb's wordt niet vermeld?
Excuses voor de vele vragen maar ik kom er maar niet achter.
Alvast bedankt!
Grt, mike
Ik ben momenteel bezig de eerste replicas uit te zoeken.
Echter ik raak helemaal verdwaald in keuzes vs joule regels.
De ene site zegt dat de replica in joule max 1.2 mag schieten en dat dit getest wordt op het event met .2 gram bb's.
Het reglement van nabv zegt op de ene plek 1.2 joule met max .3 gram bb's.
En op de andere plek 1.2 joule met .3 en anders de zwaarste bb's van dat veld tot max .3.
Ze raden vaak co2 pistolen boven greengas aan. Echter wat ik zie is dat bijna alle co2 pistolen met .3 gram boven de 1.2 joule zullen gaan. Sommige zullen met .2 gram wel netjes binnen de regels blijven.
Dus wat is nu waar?
1. Welk gewicht bb's worden nu gebruikt in nl om te testen?
2. Klopt het dat bijna alle co2 pistolen in nl niet gebruikt kunnen worden?
3. Ik heb interesse in de ssp1 van novritsch , kan dit nu wel of niet in nl?
4. Kunnen gas pistolen afgesteld of aangepast worden zodat ze wel gebruikt kunnen worden?
5.mag je op velden spelen als je aangeeft alleen de .2 te gebruiken?
6. Op bijv shogun zijn veel pistolen aangemerkt als 1.3 joule. Hoe weet ik nou of dit mag of niet. Gewicht bb's wordt niet vermeld?
Excuses voor de vele vragen maar ik kom er maar niet achter.
Alvast bedankt!
Grt, mike
Laatst bewerkt: