Kallisto stelt zich voor

Kallisto

Well-Known Member
1 dec 2016
108
33
Trophies
7
Beste mede-airsoftliefhebbers,

Ik heet Kevin en ik ben op dit moment 26 jaar. Ik woon in Almelo en ik werk in Den Ham als webdeveloper. Ik houd van gamen, films kijken, auto's en sinds enige tijd ook van airsoft!

Ik ben een paar weken geleden bij Bunker 501 geweest, om te kijken en om te informeren. Hier werd ik goed geholpen en sindsdien ben ik daar vaker geweest. Ik heb een week geleden mijn NABV-pas aangevraagd. Ik wacht alleen nog op mijn VOG.

Waarom ik me heb aangemeld? Sowieso is dat wel zo netjes, vind ik. Maar ik heb enkele vragen en die kan ik het best op dit forum stellen, denk ik.

Als iemand nog vragen heeft, dan hoor ik ze graag.
 
Welkom Kallisto!

Weet je al welke replica's / gear je zou willen?

Wie weet tot in het veld!
 
Welkom Kallisto!

Weet je al welke replica's / gear je zou willen?

Wie weet tot in het veld!

Dankje, Stey!

Ik ga waarschijnlijk (zoals vele starters) voor een M4. Dit op aanraden van meerdere mensen op diverse fora en van een medewerker (of de baas?) van Bunker 501. Ik ga dan gelijk voor een starter set (zie hier), lijkt me wel zo handig.

Qua gear hoop ik voor Invader Gear te kunnen gaan. Ik twijfel nog tussen digital woodland, flecktarn en vegetato. Ik weet nog niet of Invader Gear een optie/mogelijkheid is in verband met de maten. Hierover heb ik een ander topic gestart.
 
Welkom op het forum.

Vraag maar raak. waar we kunnen helpen doen we dat graag
 
Welkom! In dit topic mag je alles vragen, het is tenslotte jouw topic :)
Btw, mocht je voor flecktarn willen gaan dan kan je dat voor niet al te veel bij een dump kopen en dan heb je nog origineel spul ook. Invader Gear kan nogal prijzig zijn soms ^^
 
Welkom! In dit topic mag je alles vragen, het is tenslotte jouw topic :)