Kampenaar stelt zich voor

LeanderRandom

New Member
12 dec 2014
2
0
Trophies
1
Mijn naam is Leander, ik ben 18 jaar, en nog maar net "begonnen" met de sport (aka: hard bezig met gear te verzamelen). Ik verwacht de eerste replica's binnenkort te ontvangen uit polen, na wat moeilijkheden.

Ik woon in Kampen, Overijssel en ik zal voornamelijk in de buurt van zwolle aan skirms deelnemen.

Ik hoop een aantal van jullie binnenkort tegen te komen op het veld.

Ik sta natuurlijk open voor vragen!

Moi en welkom.
Twinfromhell o.a. komt ook uit kampen. Misschien carpool opties

Kan er een kampenaren verbod komen op het forum??? Lol

Jep hier ook zo'n kampenaar.
En dan heb je eviltwin nog en Arnold.

Welkom bij deze mooie sport.
En als je vragen hebt of iets wil weten, vraag maar raak.

Greetings

Bedankt Toothpick.

Kan er een kampenaren verbod komen op het forum??? 

Bang voor te veel concurrentie in de buurt? ;)

Klopt het dat jij een chrono bezit? Het zou fijn zijn als ik een keer mag langskomen.

-Chad

Hoi Leander.

welkom in het o zo verslavende airsoft wereldje.

nog meer volk uit de mooie Hanze stad Kampen.

heb je al wel je NABV pas binnen?
ga je zaterdag naar Bunkerhill?
ik wel,dus je kan in principe mee rijden.

Hey Arnold (no pun intended),

Het pasje is al een tijdje binnen ja. Bedankt voor het aanbod, maar ik zal nog even geduld moeten hebben tot ik mijn gear bij elkaar heb. En met de kerstdrukte erbij zal feest in 2015 pas weer doorgaan.

Hahahaha,ik ken het.

ik zag dat je je gear aan het verzamelen bent,maar dacht,misschien gaat hij naar Bunkerhill en heeft hij een huurkit.

Hopelijk zien we je snel een keer op een skirm.

Hallo Leander, welkom op het forum. Ook namens deze Kampernaar ;) maar dat had je inmiddels al door. In welke wijk woon je ?

Klopt het dat jij een chrono bezit? Het zou fijn zijn als ik een keer mag langskomen.

Wij hebben inderdaad een chrono in bezit.

Moi en welkom. Twinfromhell o.a. komt ook uit kampen. Misschien carpool opties

Foei toch, hoe kun je mij nou vergeten :'(

ooh jeej! Een kampenaren verbod is nog niet eens zon heel erg gek idee nu :P We hebben er inmiddels zat zitten. Straks komt er een Kampense coup en zijn wij de macht kwijt aan jullie :o 

Welke stijl loadout ben je aan het bouwen? 

Nou, Jan. "Kampen United" klinkt nog niet eens zo heel slecht ;)

Op het moment heb ik nog niet een bepaalde stijl. Zodra ik er wat langer in zit ga ik hier wel mee aan de gang. Eerst maar wat ervaring opdoen lijkt me verstandig.

Qua loadout heb ik nu DPM woodland camo, tactical vest. Als het goed is krijg ik vandaag een bw15 Compact Carbine en een M1911 Colt. Oh, en stevige schoenen natuurlijk. Iets waar je snel overheen kijkt maar je letterlijk op de been houd na een lange dag op het veld.

Over de Blackwater bw15 heb ik vrij weinig kunnen vinden qua reviews dus de prestatie moet nog maar blijken. Heeft iemand toevallig ervaring met deze replica? 

http://tinyurl.com/pfx4rxv

Over de Blackwater bw15 heb ik vrij weinig kunnen vinden qua reviews dus de prestatie moet nog maar blijken.

Dat komt door dat Cybergun een rebrander is.. De replica komt dus bij een ander merk vandaan. Hun pimpen de buitenkant een beetje (met licensed logo's) en knallen er de naam Cybergun op..Zo is mijn Cybergun colt 1911 BW R2  oorspronkelijk een KJW KP-04

Ik heb even snel gezocht maar kan geen concrete antwoorden vinden. Maar ik zie vaak op buitenlands site (in talen die ik niet kan lezen) dat jouw type replica samen met de merken Kings arms en ASG worden genoemd. Één van die merken, zou dan de maker kunnen zijn.

Als je graag reviews wilt vinden, dan raad ik je aan om even te kijken of ASG of Kings arms de Compact Carbine produceren, zoek het type nummer van hun op en gebruik dat type nummer,  om reviews mee te zoeken.

Ik had een Cybergun M4a1,maar toen ik de handleiding door las (vlug door keek),zag ik al snel dat het een D-boys was,aangezien dit groot in de handleiding stond.

Je kan er geluk mee hebben,maar ook pech

Maar dat kan je ook met een hele dure replica hebben natuurlijk.

En wat dat Kampen verbod betreft.........

Kampenaren are taking over the world!

After we´ve putt that damn´t cow back on the tower.