Kan iemand mij vertellen of dit Russische vest origineel is?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum

Mika

Well-Known Member
24 dec 2015
209
91
Trophies
11
het gaat om deze http://www.specialrussianshop.com/product_info.php?products_id=101

En als het geen originele is, is het dan een goede prijs voor een reproductie? Ik vind het namelijk een super vet vest. Het liefst heb ik origineel, maar repro zou ik niet heel erg vinden, mits het een goede prijs is.

Ik zie overigens bij andere producten 'replica' erachter staan, maar bij deze niet

Dit is de echte SSO (SPOSN) Smersh. De enige echte variant.
IRT en weet ik wat allemaal maakt replica-spul hiervan, waarvan de kwaliteit minder is.

@Redrum beschikt over een echte SSO (SPOSN) Smersh en kan je er meer over vertellen.

PS: Er zal nog shipping bij zitten. Je komt dan uit op een euro of 120.
Kijk eens bij een Nederlandse shop, daar koop je ze voor 109 excl verzend (6.95?).

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Wat voor een nederlndse shop? Ik heb er namelijk nog geen gevonden die deze vesten verkoopt.

Red Army Airsoft verkoopt SSO. Weet niet of ze alle uitvoeringen hebben.

het gaat om deze http://www.specialrussianshop.com/product_info.php?products_id=101

En als het geen originele is, is het dan een goede prijs voor een reproductie? Ik vind het namelijk een super vet vest. Het liefst heb ik origineel, maar repro zou ik niet heel erg vinden, mits het een goede prijs is.

Ik zie overigens bij andere producten 'replica' erachter staan, maar bij deze niet

Ik heb een SSO/SPOSN ak smersh. Dat is deze als het goed is. Ik vind het een erg fijn vest, niet te zwaar, meer dan genoeg ruimte voor magazijnen (ruimte voor 12!! mags en andere zaken) het vest is van erg goede kwaliteit. ik speel indoor & outdoor ermee & ben niet te voorzichtig. Hij gaat gewoon niet zomaar kapot. Erg fijne gewichtsverdeling.

Let wel op! Als ik het goed heb onthouden heeft deze shop eens een klant opgelicht, met een steen in de doos, maar dat kan ook anders gegaan zijn.
Ze zijn goedkoop, ik heb hier ooit eens een SPLAV osprey track bril vandaan & SSo/SPOSN holster, zonder invoer te betalen. Verzenden was ook nog eens goedkoper dan als je bijvbeeld bij grey-shop.ru besteld.

Dit vest heeft redarmyairsoft ook. En hij kan ook wel andere varianten regelen voor je.
Als je meer vragen heb mbt het vest, vraag maar ;-)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Stey en Mika
Ik kan Red Army Airsoft ook aanraden! Topgast die erachter zit. Ik zou 'm daar kopen, dan weet je zeker dat het goed zit.

• Leuk
Waarderingen: Mika
Red Army Airsoft heeft alle uitvoeringen voor zover ik weet. Ben je ook rond de 120 euro kwijt en het hoeft niet helemaal uit Rusland te komen. Als je het daar bestelt ben je met verzending net zo duur uit en het kan lang duren.

• Leuk
Waarderingen: Mika
Zou is op taiwangun kijke na die vesten ben je met de helft vant geld al redelijk ver Vanaf 70-75 euro gratis verzenden :p

Het probleem daarmee is alleen dat het geen Russisch vest is dan.

Als je zoiets wilt hebben, zou ik echt voor een originele SMERSH (SSO SPOSN) gaan... dan weet je dat je kwaliteit hebt in plaats van dat je over 2 weken weer een nieuwe kan gaan kopen.

@fatih61 8fields is een prima merk voor de prijs, maar ik ben op zoek naar een vest dat aan 2 eisen voldoet.

1. Russisch
2. Kwaliteit

8fields voldoet niet aan beide deze criteria.

• Leuk
Waarderingen: Igor
ik vroeg t eigelijk voor mezelf omdat die van mij van 8fields is :P

Zoals ik zei, voor de prijs, prima, maar als je echte kwaliteit of een specifiek vest hebben zal je meer moeten betalen. Zeker als je een niet-westerse camo of model wil hebben. Het meeste van 8fields is een Amerikaanse camo.

• Leuk
Waarderingen: fatih61
Je wil dus een vest met 2 eisen.
Russisch en kwaliteit.
Succes met je zoektocht (zal lastig worden die 2 dingen tegelijk aan te treffen :p)