Kan iemand mij vertellen of dit Russische vest origineel is?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mika
  • Startdatum Startdatum
German concrete is beter. Of te wel het 1,2,3 beton :p

Maar los daarvan, I was just joking.

• Leuk
Waarderingen: Igor
ik zal eens zo'n vest kopen en zelf zien hoe de kwaliteit is, dan beoordeel ik het wel.

SSO is uitstekend. Levert namelijk ook aan het Russische leger. Dat al het Russische materiaal slecht zou zijn, is absoluut onzin.

• Leuk
Waarderingen: Igor en Stey
Naja, ik vond de discussie ook wel leuk om te zien.

Ff ter verduidelijking en voor mensen die het niet snappen.
Ik maakte maar een grapje.
Nu snap ik dat nuances lastig zijn op het interwebs maar dacht dat de smileys met tong toch duidelijk genoeg waren.
Voor een ieder die hier toch aanstoot aan heeft genomen mijn nederige excuses en ik zal het werkelijk waar nooit meer doen.....Nee dat lieg ik maar ik zal er volgende keer expliciet bij zetten dat het om een grapje gaat.

• Leuk
Waarderingen: Igor
Daar gaat het niet om @Sander , ik ken je langer dan vandaag... maar meestal hoeft er maar 1x gezegd te worden of iets wel of niet origineel is en dan is het klaar. Nu is het 20x gezegd, en uiteindelijk het bericht "ik zal eens zo'n vest kopen en zelf zien hoe de kwaliteit is, dan beoordeel ik het wel." dan vraag ik me af wat het oorspronkelijke idee was bij het openen van het topic.

Mijn vraag was of dat vest op die website een originele is. Nu blijkt die website niet betrouwbaar en ben ik vriendelijk geattendeerd op een andere website.

Nu we toch aan het Necroposten zijn:
Ik ben langzaam aan ook bezig met een russische loadout. Tweedehands zijn dergelijke vesten niet te vinden helaas.

Ik ben langzaam aan ook bezig met een russische loadout. Tweedehands zijn dergelijke vesten niet te vinden helaas.

Ik heb opzich...nog wel 1 of 2 vestjes liggen voor een goedkope 'tweedehands' prijs, heb volgens mij ook nog wel echte 2de hands ligt ermaar aan wat je fijner vindt :P

Zijn opzich wel te vinden tweedehands, zijn een aantal facebook groepen, of je kan op het Red-Alliance forum kijken. Helaas is het wel vaak internationaal omdat de RusFed kant in Nederland zelf niet heel groot is.

https://www.facebook.com/groups/600502416823142/?fref=ts
Dit is een groep waar ik voorheen spullen heb verkocht, je ziet niet heel veel advertenties maar je kan gewoon een oproep plaatsen. Het gros van de leden is UK/EU.