Kennis maken met airsoft

MartinM

New Member
12 jul 2016
1
0
Trophies
1
Hallo, ik ben Martin !

Ik ben me onlangs gaan verdiepen in het airsoften en dit lijkt me een erg leuke hobby om te gaan doen.
Ik wil graag z.s.m. een keer gaan airsoften met een groepje vrienden om te kijken of we het ook echt leuk vinden.

Mijn vraag:

Waar kan ik met een paar vrienden terecht om met een huurset het airsoften te leren kennen? Ik weet het nog niet precies maar ik verwacht dat we met 3 tot 6 vrienden gaan. Er moet dus de mogelijkheid zijn om bij een andere groep aan te sluiten. Het zou mooi zijn als het airsoftterrein enigszins in de buurt ligt van Zeeland...

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik kan eigenlijk niets vinden :neutral:

Groetjes en alvast bedankt voor jullie antwoord !

Hallo Martin, welkom!
Volgens mij heeft Gosttown in oude tonge ook huursets. En is lekker in de buurt ;)
Is wel binnen, maar is ook erg leuk om te proberen. Kun je altijd nog verder af kijken voor een buiten locatie als het leuk is (EN DAT IS HET OOK!).

Welkom op het forum en veel plezier met airsoften :D en inderdaad Ghosttown in oude tonge heeft huur kits.

En anders heeft Critical Hit, in ulicoten ff onder Breda, een heleboel huurkit.. dit is een woodland terrein.

Hallo Martin en welkom in de wereld van airsoft. Verslaving verzekerd! :wink:

Wilkommen!

En als laatste alternatief zou je over de grens kunnen naar België ^_^ Maar in Nederland zijn inmiddels ook genoeg locaties met huurkits!

Welkom!,

Ulicoten is een erg leuk veld, mijn "ontgroening" was daar ook, en ik ben verkocht aan dat veld, 8/8 skirms inmiddels daar gespeeld :D

Ik woon zelf ook in Zeeland en ik heb mijn airsoft ontmaagding in Schoten (BE) gehad, ligt tegenaan Antwerpen dus is ook niet zo ver rijden en ze hebben huurkits. Dit is een buitenveld en wat iedereen al zegt, kun je heel goed ook bij Ghosttown terecht in Oude Tonge

MartinM;1954 zei:
Hallo, ik ben Martin !

Ik ben me onlangs gaan verdiepen in het airsoften en dit lijkt me een erg leuke hobby om te gaan doen.
Ik wil graag z.s.m. een keer gaan airsoften met een groepje vrienden om te kijken of we het ook echt leuk vinden.

Mijn vraag:

Waar kan ik met een paar vrienden terecht om met een huurset het airsoften te leren kennen? Ik weet het nog niet precies maar ik verwacht dat we met 3 tot 6 vrienden gaan. Er moet dus de mogelijkheid zijn om bij een andere groep aan te sluiten. Het zou mooi zijn als het airsoftterrein enigszins in de buurt ligt van Zeeland...

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik kan eigenlijk niets vinden :neutral:

Groetjes en alvast bedankt voor jullie antwoord !

Super bedankt voor de tips ! Ik denk dat het inderdaad Ghosttown wordt. Deze ziet er leuk uit en ik denk dat we daar wel goed terecht kunnen.

Mijn eerste ervaringen met officieel airsoften waren in Den Haag. Kleine indoor locatie maar erg intense shoot outs en een geweldig stel dat alles runt. En specna arms als standaard replica. En huurkit met masker, bril, handschoenen en de replicas en onbeperkte bb's.

Hier hebben we trouwens alle Airsoft locaties bij elkaar gezet in Nederland (en een beetje in Belgie) die bij ons bekend zijn:
http://www.airsoftclubnederland.nl/airsoft-in-nederland/airsoft-locaties-een-handig-overzicht/