Keuzehulp beginner replica M4 (vote!)

Welke onderstaande (beginner) replica zou jij kiezen?

  • G&G ARMAMENT COMBAT MACHINE AEG CM16 RAIDER 2.0 AEG - BLACK

  • Specna Arms SA-A03 carbine replica


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Leon

Well-Known Member
8 jan 2018
167
51
Trophies
6
Na veel zoeken, vragen en afwegen ben ik uitgekomen op de volgende twee replica's waar ik mogelijk uit wil kiezen voor een beginner replica.

1. G&G ARMAMENT COMBAT MACHINE AEG CM16 RAIDER 2.0 AEG - BLACK
https://www.tacticalairsoftshop.co....ne-aeg-cm16-raider-20--aeg---black-2399-p.asp
g-g-armament-combat-machine-aeg-cm16-raider-2.0-aeg-black-2399-p.png


2. Specna Arms SA-A03 carbine replica
https://gunfire.nl/product-dut-1152200040-Specna-Arms-SA-A03-carbine-replica.html

dut_pl_Specna-Arms-SA-A03-carbine-replica-1152200040_1.jpg


Mijn vraag aan jullie: welke zouden jullie kiezen? Stem in de poll en licht je keuze toe in de comments. Alvast bedankt! :)
 
Beide zijn goed en elk heeft zo zijn voordelen en mogelijke nadelen, Specna arms heeft een QSC spring guide handig voor upgraden en wisselt sneller omdat je de GB niet open hoeft te trekken, volledig metaal, nieuwe versies hebben betere stock internals en met een paar kleine upgrades is dit een beest. G&G heeft een ETU en mosfet, heeft ook goede stock internals, de stock G&G bucking is een van de beste buckings voor flat hoppen en de overal constructie van G&G vind ik toch wel heel goed.

Ik stem uiteindelijk voor de specna, omdat de meeste uiteindelijk toch wel een betere fet willen, het full metal is waar ik waarde aan hecht, het gebaseerd is op een Mk18 mod 1 wat ik ook heel cool vind en de QSC guide makkelijker is tijdens het upgraden, maar ik moet zeggen als je uiteindelijk zelf moet kiezen, kies dan vooral degene die jij mooi vind gezien ze redelijk gelijk zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Leon
Beide zijn goed en elk heeft zo zijn voordelen en mogelijke nadelen, Specna arms heeft een QSC spring guide handig voor upgraden en wisselt sneller omdat je de GB niet open hoeft te trekken, volledig metaal, nieuwe versies hebben betere stock internals en met een paar kleine upgrades is dit een beest. G&G heeft een ETU en mosfet, heeft ook goede stock internals, de stock G&G bucking is een van de beste buckings voor flat hoppen en de overal constructie van G&G vind ik toch wel heel goed.

Ik stem uiteindelijk voor de specna, omdat de meeste uiteindelijk toch wel een betere fet willen, het full metal is waar ik waarde aan hecht, het gebaseerd is op een Mk18 mod 1 wat ik ook heel cool vind en de QSC guide makkelijker is tijdens het upgraden, maar ik moet zeggen als je uiteindelijk zelf moet kiezen, kies dan vooral degene die jij mooi vind gezien ze redelijk gelijk zijn.

Bedankt voor je uitgebreide reactie en je advies, ik neig hier zelf ook na, waarbij ik merk dat ik op uiterlijk, materiaal en upgradability af ga. Qua kosten zitten ze vrij dicht bij elkaar in de buurt, dus dat hoeft niet de doorslag te geven. Wat ik echter niet heb kunnen vinden op de site is dat de G&G een ETU en Mosfet heeft, maar dat is voor mij ook niet het belangrijkste of iets waar ik me nu druk om maak.
 
Ah ik zie nu dat alleen de 2.0E versie met een FET komt, zag dit in de exploded view. Als die er niet eens in komt dan is dat weer een plus punt minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon
Ey Leon,

Recent heb ik mijn eerste replica gekocht en er voor het eerst een skirm mee gespeeld. Mijn keuze viel op G&G, specifiek de R8-L. Deze was toen niet in de aanbieding, maar toevallig nu wel. Hij speelde geweldig, ziet er strak uit en er zit een scope inbegrepen (alleen batterij niet!).

Dit is 'm https://gunfire.nl/product-dut-1152201264-CM16-R8-L-Carbine-Replica-Black.html. Bestellen via Gunfire ging ook erg makkelijk. Levering was snel en volledig. Kan 'm zeker aanbevelen!
 
Ey Leon,

Recent heb ik mijn eerste replica gekocht en er voor het eerst een skirm mee gespeeld. Mijn keuze viel op G&G, specifiek de R8-L. Deze was toen niet in de aanbieding, maar toevallig nu wel. Hij speelde geweldig, ziet er strak uit en er zit een scope inbegrepen (alleen batterij niet!).

Dit is 'm https://gunfire.nl/product-dut-1152201264-CM16-R8-L-Carbine-Replica-Black.html. Bestellen via Gunfire ging ook erg makkelijk. Levering was snel en volledig. Kan 'm zeker aanbevelen!

Hey @Loohuusaher, dit is ook een mooie replica zeg, ook mooi met de scope die erbij zit. Ik heb m'n NABV nog niet, dus ik zou hem niet direct kunnen bestellen, maar toch bedankt voor je tip en het meedenken!
 
G&G omdat ik daar meer mee bekend ben en omdat er gelijk al de nodige electronica inzit.
Mijn vrouw heeft de Wild Hog en die blaft heftig. :D