Bruine variant besteld via skirmshop, volgende dag in huis. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
2 sets met
leaf strips er bij gekocht voor gunwrap/facemask e.d. De strips zijn naar mijn mening wel onredelijk duur, maar ik heb het er toch voor over om de set af te maken.
Ben 196cm en erg blij met XXL. Zit lekker ruim. HPA tank op rug past er gemakkelijk onder, en ik verwacht er ook prima een rugzak onder kwijt te kunnen.
Hoodie van top vind ik goed te verstellen zodatie mooi boven m'n veiligheids bril blijft zitten, en ik heb nauwelijks gezichtsveld verlies.
Inkepingen in zijkant top zijn vrij ruim en prima geschikt voor toegang vest en doorvoeren HPA line onder arm langs.
Broek is wijd genoeg om beenholster er onder te dragen, en via inkeping kan ik nog best goed bij m'n pistol. Terugstoppen is wat lastiger omdat ik dan moet kijken of er geen blaadjes tussen m'n holster en pistol blijven zitten, maarja, dat was te verwachten.
Er zitten twee lussen aan de broek bij tijgeren, die zijn bedoeld voor aan de riem geloof ik. Die ga ik voor aan m'n vest gebruiken gezien het kruis anders wel erg laag hangt.
Er zitten elastische bandjes aan voor gemakkelijk toevoegen van takjes/gras e.d. Lijkt een erg makkelijk systeem, nog niet geprobeerd.