Kroeskoppie joins the game!

Kroeskoppie

Well-Known Member
19 okt 2015
406
216
Trophies
14
Hallo ACN-leden,

Mijn naam is Roy en heb vandaag mijn eerste kennismaking gehad met airsoft in het algemeen. Vandaag heb ik mijn allereerste skirm gedaan bij Balls & Arrows in Lelystad. Ondanks dat het weer niet heel best was en o.a. daardoor het terrein zeer modderig was mocht dit de pret zeker niet drukken. Ik vond het enorm leuk en heb heel veel plezier gehad.

Aangezien ik nu toch de mogelijkheid heb, wil ik ACN hiervoor bedanken! De toegang werd namelijk door jullie betaald, aangezien ik één van de winnaars van de Youtube Give-A-Way was. Nogmaals bedankt voor deze top prijs!

Over mijzelf: ik ben momenteel bijna 25 jaar (nog een paar weekjes!) en ben momenteel druk bezig met mijn studie tot Analist. Ik loop stage en combineer dit met mijn bijbaantje. Daardoor heb ik momenteel wat weinig vrije tijd, maar nadat ik mijn stage heb afgerond heb ik misschien wat meer tijd voor een nieuwe hobby.

Ik hoop via dit forum me nog iets meer te kunnen verdiepen in alle airsoftmaterie en misschien wat bekende(n) te krijgen voor later in het gehele airsoftwereldje. :)

Groeten, Roy

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum, leuk om te horen dat je prijs goed was bevallen. Hopelijk blijft bij jouw net als bij vele ons het airsoft virus hangen.
Tot op het veld

Welkom op het forum.
Leuk om te horen dat de prijs bevallen Is.
Veel plezier in het airsoften

Welkom Roy op ons forum.

Leuk om te horen dat je prijs in goede (edoch natte) aarde is gevallen.

Wel jammer dat je door je studie zo weinig vrije tijd hebt.

Ik zou zo zeggen; gauw afmaken die studie en snel airsofter van beroep worden en analist als hobby houden.

Hallo Roy,

Welkom op dit forum en in de wondere wereld van het airsoften!

Welkom! Leuk dat je even komt vertellen over je ervaring en wat tof dat het je eerste skirm was! Heb je het gelijk goed meegemaakt met modder en al! 

Allen, dank voor dit warme welkom!

@Vladimir Doe mijn best, maar analist is ook erg leuk, hoor. :)

@Jan Graag gedaan! Thuis waren ze alleen iets minder blij met alle modder. ;)