time for me to join the party hier is krytac voter nr5 en wellicht de eerste die zijn mening geeft@rebelattack
laat ik je een ding zeggen ongeacht welke vd 3je kiest het zijn top apparaten stuk voor stuk
ik zelf heb de mk1 crb(de externals van de mk2 zijn iets beter).
Ik koos voor een krytac 18 maanden geleden omdat ik niet zo veel wist van techen toen. ik verzot ben op hun uiterlijk en ik hem heel erg fijn vond schieten. hij bleef 12maanden stock en nooit last gehad van iets. zolang je binnen alles wilt laten zoals het is heb je altijd iets wat het doet.
mocht je dus voor een krytac willen gaan doe het om de reden dat je probleem loos wilt spelen
het tech en propriotary werk is jammer genoeg een paar dingen aanwezig die beter kunnen en die ook beter zijn
zo zit je nog vast aan de gearset van krytac zonder modificatie bij de spurgear en moet je aan de gang gaan met een dremel om een goede trigger board te installeren plus je moet op passen met je ambi
buiten dit is er niet echt iets slechts op het gebied van techwerk
plus de motor van een krytac is heel erg netjes al zeg ik het zelf ten opzichte van de concurentie
echter als ik nu kijk zou ik zeker ook kijken naar de vfc avalon en was die wellicht een betere optie geweest voor mij en ja dat geef ik toe maar eigenwijs zijn en een unieke combi maken is mijn ding hoelastig die weg ook is